Okay bliver lige nød til at være med her.
Når jeg bruger min extender er fjederne heller ikke trukket tilbage til stregerne, men derimod helt i top, min pik er dog strukket ud, men er den så strukket på en “forkert” måde?? Syntes jeg har prøvet meget for at fjederne skal trækkes tilbage
Hele fidusen med de fjedre er at jo mere de er trykket sammen jo højere træk.
Højere træk = hurtigere resultater.
Stængerne skal bare være længere hvis fjedrene ikke er trykket sammen.
Så kan man justere resten på skruerne, så den bliver helt udstrakt med meget træk.
Hvordan går det med jeres resultater? er i vokset??
Jeg er selv gået lidt i stå med mit træk og skal igang igen efter jeg har afleveret afgangsprojekt.
Faldt over denne artikel...Ved ikke hvor troværdig den er, men det nævnes at en har fået "skåret" den af efter brug af forlænger..
Ingen tvivl om det til tider gør nas, men at dilleren ligefrem blev amputeret af lyder ikke så fedt.
Hej dykkeren.
Jeg har læst den artikel før, men en norsk læge med et afrikansk navn.
Der kommer intet om brugen og hvordan og hvor skaden er sket, hvilket gør artikelen utroværdig.
Utroværdig på den måde, at jeg ikke mener at det påvist at det på nogen måde er extenderens skyld.
Ja, det virkede også noget tyndt beskrevet... @Hugo1234, CFC1998, jeg havde de samme problemer og var ved at smide den ud men men...
Test med flere længder, skruer gjorde at pludselig var den der.
Det er ikke let at få til, men det hele har noget med længden på stænger, skruer, tilpasningat gøre.
Hvis extenderen er nogle cm for lang og bundskruerne er skruet helt ind, skal det kunne komme til at passe.
Når længden er korrekt går fjedrene ind, når bundskruerne skrues ud af..
Kommentarer
Okay bliver lige nød til at være med her.
Når jeg bruger min extender er fjederne heller ikke trukket tilbage til stregerne, men derimod helt i top, min pik er dog strukket ud, men er den så strukket på en “forkert” måde?? Syntes jeg har prøvet meget for at fjederne skal trækkes tilbage
Hele fidusen med de fjedre er at jo mere de er trykket sammen jo højere træk.
Højere træk = hurtigere resultater.
Stængerne skal bare være længere hvis fjedrene ikke er trykket sammen.
Så kan man justere resten på skruerne, så den bliver helt udstrakt med meget træk.
Husk at starte ved lavt træk så i ikke skader pikken.
Hvordan går det med jeres resultater? er i vokset??
Jeg er selv gået lidt i stå med mit træk og skal igang igen efter jeg har afleveret afgangsprojekt.
Hej Hugo! Fandt du en løsning på problemet? :-)
Hej CFC
Næ men har heller ikke prøvet de sidste par uger, må hellere komme igang igen.. fandt du ud af det??
Hej Hugo
Nej desværre ikke... Hvis du finder en løsning må du meget gerne skrive! :-)
Hej Familiefar
Faldt over denne artikel...Ved ikke hvor troværdig den er, men det nævnes at en har fået "skåret" den af efter brug af forlænger..
Ingen tvivl om det til tider gør nas, men at dilleren ligefrem blev amputeret af lyder ikke så fedt.
https://www.bt.dk/sex-og-parforhold/ekspert-advarer-mod-dansk-opfindelse-kan-have-fatale-konsekvenser-for
Har du hørt om noget tilsvarende?
Hej dykkeren.
Jeg har læst den artikel før, men en norsk læge med et afrikansk navn.
Der kommer intet om brugen og hvordan og hvor skaden er sket, hvilket gør artikelen utroværdig.
Utroværdig på den måde, at jeg ikke mener at det påvist at det på nogen måde er extenderens skyld.
Ja, det virkede også noget tyndt beskrevet...
@Hugo1234, CFC1998, jeg havde de samme problemer og var ved at smide den ud men men...
Test med flere længder, skruer gjorde at pludselig var den der.
Det er ikke let at få til, men det hele har noget med længden på stænger, skruer, tilpasningat gøre.
Hvis extenderen er nogle cm for lang og bundskruerne er skruet helt ind, skal det kunne komme til at passe.
Når længden er korrekt går fjedrene ind, når bundskruerne skrues ud af..
Håber det lykkedes for jer