Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg kan ikke klare eksem mere..

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    hej , Dermasilk hjælper meget hvis man har eksem,det gøre mit børn og hun har det fint.Jeg håber du kan få det bedre.
    mvh H.A
  • Indstillinger
    Kan du ikke kontakte mig på 26858561. Det er muligt at jeg kan hjælpe dig med dit problem. Jeg ser frem til at høre fra dig.

    Hilsen Flora
  • Indstillinger
    Hejsa

    Jeg vil gerne høre hvordan det er gået med jeres eksem siden i foråret, hvor der var mange gode indlæg fra jer ?

    Jeg er selv plaget rigtig meget af atopisk eksem især i ansigtet, på hals, arme og på brystet.

    Jeg fik eksem som 7 årig og mit eksem forsvandt helt, da jeg var i midten af 20´erne. Havde ikke eksem i 17 år, men da jeg vælger for 4 år siden, at blive skilt fra min daværende mand, så bryder alt eksemet frem igen. Og jeg har kæmpet med det hver dag lige siden. Jeg har svært ved at acceptere mig selv med eksem, da jeg havde den flotteste hud før.

    Jeg har prøvet alt hvad i skriver, men intet af det hjælper mig. Bruger dog hormon creme nu og får røde bade hos hudlægen for at holde det lidt nede.

    Jeg er dog overbevist om, at jeg nok skal slippe af med eksemet igen, men det sker kun, hvis jeg er indstillet på ,at arbejde rigtig meget med mig selv og derved finder årsagen til mit eksem, ændrer nogle af mine mønstre i forhold til de mennesker, der er omkring mig og generalle mønstre i min hverdag.

    TRYGHED er blandt andet en af årsagerne til mit eksem. Har aldrig tænkt denne tanke, men med samtale terapi med en fantastisk professer i hømopati
    er jeg slet ikke i tvivl om, at jeg sammen med ham får knækket koden og bliver eksem fri indenfor det næste år.

    Ved ikke om nogen af jer kan bruge mit skriv til noget, men jeg tænker, at det er vigtigt at finde årsagen til eksemet. Cremerne hjælper jo kun kortvarigt.

    Lad mig høre fra jer.

    Hilsen Marlene
  • Indstillinger
    køb eksem creme uden recept (kræver nem online lægehøring) https://dk.treated.com/eksem/#clik
Log in eller Registrér for at kommentere.