Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvordan undgås/reduceres natlige udløsninger?

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    @DennisLaursen89,
    Blot en afsluttende kommentar og en korrektion ;)
    Hvis ikke transsexualitet hører til på en sygdomsliste har man heller ikke et krav på behandling. Man kan så diskutere om ikke lidelsen er mere relevant på en liste over fysiske i stedet for psykiske diagnoser.
    Og nej, transsexualitet drejer sig ikke om sexuel orientering som du skriver, men om identitetsfølelse. Der er en verden til forskel, selvom noget af ordet sex indgår.
    Så er den ged vist blevet barberet ;)
  • Indstillinger
    Jeg har også gået med en anden bekymring, angående dette emne.
    Hvad nu hvis jeg oplever disse udløsninger sker i vågen tilstand? Eller hvis jeg lige blunder kort på arbejdet? Det vil jo på alle måder være ubehageligt, uhygiejnisk og akavet.
    Vil dette kunne ske? Eller er det kun under en længerevarende søvn, at det sker?
  • Indstillinger
    Det er jo svært at forhindre en sund krop i at reagere på en sund måde, så hvordan du vil forhindre ufrivillige udløsninger har jeg svært ved at se. Og da du heller ikke er interesseret i, i hvert fald midlertidigt, at få stoppet erektion og udløsning ad medicinsk vej, hvis det ellers er muligt, kan jeg ikke se nogen løsning.
    Der er jo som bekendt både plusser og minusser ved ethvert valg, men hvis du øjeblikkeligt udelukker mulighederne på forhånd, slår man sig selv i hovedet.

    Jeg synes altså ikke det lyder sundt, det du beskriver, så måske du skulle finde en professionel ud i et eller andet, og få hjælp til at leve med din krops funktioner, eller professionel hjælp til at finde andre løsninger.
    Forhåbentlig slumrer du ikke på dit job ;)
    Held med det ;)
  • Indstillinger
    Men uanset behandling eller ej; så vil pludselige udløsninger vel ikke komme i vågen tilstand? Jeg har i hvert fald ikke oplevet det endnu. Men det vil jo være meget rart at vide, om det kan ske, så jeg kan tage forholdsregler i forhold til det. For hvis det er en mulighed, at det kan ske i vågen tilstand, er jeg nok nød til at tage et skridt videre, så at sige.
Log in eller Registrér for at kommentere.