Nervøs omkring Medikinet
Hej allesammen.
Jeg laver dette indlæg i håb om at høre lidt om hvad erfaringer folk har gjordt sig med Medikinet. Jeg fik her d. 16 Januar 2013 endelig stillet diagnosen ADD, og min psykiater har nu skrevet mig op til Medikinet, som jeg lige har været nede og hente.
Dog er det lidt paradoksalt at jeg som en person der tager en meget stor afstand fra stoffer og piller af nogen art, nu sidder her med tanken om det elendige liv jeg fortsat kunne have hvis jeg ikke tog pillerne.
Eftersom dette er et meget stort spring for mig, håber jeg lidt på at høre om hvad folk har haft af gode og negative oplevelser med det.
Jeg laver dette indlæg i håb om at høre lidt om hvad erfaringer folk har gjordt sig med Medikinet. Jeg fik her d. 16 Januar 2013 endelig stillet diagnosen ADD, og min psykiater har nu skrevet mig op til Medikinet, som jeg lige har været nede og hente.
Dog er det lidt paradoksalt at jeg som en person der tager en meget stor afstand fra stoffer og piller af nogen art, nu sidder her med tanken om det elendige liv jeg fortsat kunne have hvis jeg ikke tog pillerne.
Eftersom dette er et meget stort spring for mig, håber jeg lidt på at høre om hvad folk har haft af gode og negative oplevelser med det.
Kommentarer
Træthed, vægttab.Kraftesløshed.hjertebank og hørte/så jeg mus overallt men det værst var at jeg hade migræne 5-6 dage om ugen. så efter 5 mån. stoppe jeg. og fandt hurtigt ud af hvor meget stratteran hjalp mig såefter at ha tænkt over det i 4 mån ca beslutte jeg mig for at starte på strattera igen og så måtte jeg vel leve med migrænen.Men til min overraskelse har jeg ikke haft 1 eneste bivirkning endnu og jeg har spist dem i 4 måneder nu. men jeg syns du skal prøve det lige meget hvad fordi den virkning du får på Medikinet er du den eneste der får.da jeg tog beslutningen om at start med. sage jeg til mig selv at. Ok jeg dør nok ik af at prøve og hvis det ikke har den effekt som jeg håbe på så kan jag ju bare stoppe med at spise dem. HELD OG LYKKE