Hjem Hjerte og blod Blod og blodsygdomme

Uforklarlige brystsmerter mm.

13»

Kommentarer

  • Jeg har talt med min bror, hvis hjerte er meget dårligt. Han er hjerteopereret et par gange og er til stadige undersøgelser.
    Han kan slet ikke genkende dine symptomer, så mon ikke du kan tro på det ikke er hjertet.

    Hvad det så er ved jeg desværre ikke. Med hensyn til akupunktur var det en kinesisk læge, som hjalp ham med slidgigt smerterne. Hun var uddannet også i dette, for det bliver lægerne i Kina, fortalte hun.
  • Mange tak for et persille, det beroliger lidt!

    Jeg må prøve noget akupunktur via en kinesisk udøver og ellers må jeg se om andre har flere gode råd, som sagt vil alle råd blive taget imod med kyshånd.
  • Ved godt tråden er af ældre dato, men har lige skimmet den igennem, og mange af symptomerne som trådstarter beskriver, kan meget vel skyldes autoimmune sygdomme. Er selv udredt på kryds og tværs igennem flere år. Har nu endelig fundet ud af, at mange af mine symptomer skyldes hashimotos og graves som begge er autoimmune sygdomme, som angriber skjoldbruskkirtlen. Der findes ingen mirakelkur, og man bliver aldrig helt rask, men man kan gøre meget med kost, vitaminer og levestil. Jeg bed mærke i, at der blev drukket 5 - 7 genstande om ugen. Jeg har drukket en del alkohol igennem livet, men i dag kan jeg ikke tåle så meget som en enkelt genstand, hvis jeg "glemmer" det, koster det ekstra smerter i fødder og hænder i op til 3 - 4 uger efter indtagelsen.
    Der står lidt om autoimmune sygdomme her:

    http://stofskiftesupport.dk/?page_id=298

    /allan
Log in eller Registrér for at kommentere.