Hjem Sex & samliv Ægteskabsproblemer

Er det forbi ?

2456

Kommentarer

  • Du kan tro, jeg kender det. Det er så svært. Men man kommer over det. Sig til dig selv: I morgen er det hele bedre. En dag opdager du, det er fuldstændig rigtigt.
  • Tak .det vil jeg prøve . Lige nu prøver man jo bare på at hænge sammen .
  • Hej bmmamj1965

    Jeg har tænkt på dig. Jeg ved godt hvor forfærdelig det hele kan føles. Man føler livet er gået i stå, at man ikke kan udholde smerten.
    Men som tiden går bliver smerten mindre. En dag opdager man igen, at man lever.
    Jeg har jo selv prøvet det. Jeg troede ikke jeg ville kunne leve videre, for jeg var dybt ulykkelig. Men hvor utroligt det lyder, så skete det pludseligt, jeg følte ikke den sorg mere.
    Det er jo nok kommet langsomt uden jeg selv tænke særligt over det. Det var bare så skønt, en stor, stor lettelse.

    Jeg har oplevet det hos en anden også. Jeg sagde det samme, som jeg nu siger til dig: Du kommer over det. Der gik ganske vist et halvt år, men sorgen var dog ikke lige slem, men blev mindre.
    Så pludselig mødte han en anden. Jeg skal lige love for han var glad.

    Det er en god ide, at foretage sig noget, som du skriver med hensyn til f.eks. at cykle. At være sammen med andre hjælper også selv om det kan være svært. Jeg lover dig en dag forstår du ikke, hvorfor du tog det så tungt.
    Det gjorde det for mig og den anden, jeg fortalte om. Du er ikke alene.
  • Tusind tak for dit svar .den blev jeg meget glad for .man føler sig jo helt alene i verden men det er man jo ikke .vil prøve og se andre sider af det hele selvom det er svært .jeg har også en stor varm familie , dem har jeg også brugt .
  • persille1persille1
    Redigeret 9 juni, 2013, 07:58
    Jeg har lidt svært ved at slippe dig i mine tanker. Måske fordi jeg ved på "egen krop" og husker det så klart, hvor forfærdeligt man har det.

    Man har svært ved at forestille sig andre kan forstå, hvordan man har det. Hvor fortvivlet man kan føle sig.
    Jeg husker endnu, da jeg grædende brød sammen hos min nabo. Jeg kastede op og havde det ganske forfærdeligt.

    Min mand havde andre, men ønskede ikke skilsmisse. Pludselig forstod jeg dette helvede måtte slutte. Nu måtte jeg gå og det gjorde jeg så. Lidt forskelligt fra din situation, men sorgen er ens.
    Da først han var væk blev det lidt lettere. I lang tid havde jeg håbet og ønsket alt ville blive godt igen. Som du sikkert ønskede din kone ville elske dig.
    Du har håbet hun ville skifte mening.

    Hun gik og du blev alene. Jeg gik, fordi jeg ikke kunne holde til mere. Jeg tror bestemt, det er den bedste løsning i begge situationer. Nu har man ikke sorgen tæt inde på livet hver eneste dag. Det er værre, for så bliver det ved og ved. Nu har du chancen for at slippe ud af din sorg.

    Du har sikkert heller ikke har det godt den sidste tid I var sammen. Men jeg opdagede jo man får lægt sine "skrammer" hurtigere, når ikke man har dem tæt på hver dag. Jeg tror også du vil opdage det. Ikke lige med det samme, men om et lille stykke tid.
    Jeg blev rådet til at søge andres selskab, som jeg rådede den omtalte person til og nu også råder dig til. Jeg ved, hvor svært det kan mere, men det hjælper alligevel.
    Og pludselig en dag holder du op med at sørge. Det sker for andre og også for dig. Jeg vil ønske det bedste for dig. Held og lykke ønsker jeg dig.
  • Kan godt føle du har været igennem en svær tid .puha det er hårdt .jeg har heller ikke lyst til mad .har det bedst når jeg træner må jeg indrømme .men rart at snakke med en der ved hvordan man har det .tusind tak for det
  • I dag har jeg været ude og træne , været på besøg hos nogle venner .det er rigtig det får man det lidt bedre af .det gir noget luft og lidt andre tanker .håber også du er helt ovenpå og har det godt .jeg ved godt min vej til der hvor du er i dit liv lige er startet og den bliver lang .jeg er ihvertfald nød til at bruge dem jeg har omkring mig også når jeg dykker
  • For mit vedkommende er det længe siden, så jo, jeg er for længst kommet over det. Men jeg husker det godt, som en forfærdelig tid. Jeg ved lige præcis, hvad du går igennem.
    Jeg kunne næsten heller ikke spise mad i en periode, faktisk kom jeg helt ned på 47 kg, da var det jeg blev klar over nu måtte jeg væk.

    Det er dejligt du har nogle interesser, jeg tror du kommer hurtigere over det end du lige i øjeblikket selv tror.
    Mit forhold varede i 20 år. Og jeg kom hurtigt over det-- også fordi man havde været ked af det i lang tid inden. Såe, mon ikke det vil gå dig på samme måde, jeg tror det.

    Det er godt du har din familie og andre. Som du siger, det er godt at kunne tale med andre, det hjælper en smule.
    Bliv endelig ved med det. Pludselig vil du indse, du tænker mindre og mindre på hende.
    Ham, jeg fortalte dig om, da han pludselig ikke mere var interesseret i hende, så ville hun have ham tilbage, men han ville slet ikke have hende igen. Sådan kan det også gå.
  • Ja du har ret .jeg vil også kigge fremad nu og gå igennem den her svære tid og hvad der sker ude i fremtiden er der jo ingen der er herre over .jeg vil skrive alt det du har sagt bag øret .:-)
  • Så er det aften og vil hygge med en go film .har mere ro i maven lige nu .håber det varer ved bare lidt .det er dejlig at kunne slappe af lidt .go aften til jer alle
Log in eller Registrér for at kommentere.