Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Smerter i højre fod.

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har de sidste 3 morgener vågnet med en nærmest forstuvet fod, uden overhovedet at have slået den. Idag er så slem at jeg har svært ved at gå. Det er som om det udvikler sig om natten. jeg er 26 år og kører ikke bil. Blev glad da jeg så andre have samme, synes det er meget underligt og noget foruroligende!??
  • Indstillinger
    Status for mit vedkommende er, at jeg i næste uge skal til en ny fysioterapeut.

    Smerterne er ikke lige så intense mere, men det skyldes formentlig, at jeg ikke går lange ture mere.
  • Indstillinger
    I sommer begyndte knoglen pludselig at vokse oven på foden. Jeg var hos lægen og fik at vide, der ikke var så meget at gøre ved det.
    Nu hæver min fod og det gør ondt et bestemt sted. Jeg halter, så ondt gør det.
    I hvile banker det i foden. Sjovt nok er det også højre fod.

    Jeg har ledt og ledt på nettet. Hævet fod, så skrives der straks om hævede ben og det er slet ikke det, det drejer sig om.

    Bare jeg dog vidste, hvad der er galt. I guder, hvor er det træls.
  • Indstillinger
    viewtopic.php?f=47&t=28087

    Jeg leder for ethundredeogsyttende gang på nettet og "falder" over dette.
    Diabetes har jeg ikke. Men nu har jeg noget at gå til lægen med. Han er heldigvis til at tale med.
  • Indstillinger
    Hej,
    Jeg har nu haft ondt i min højre fod som du også har beskrevet. for mig virker det som om det er i senen. jeg har før haft en overbelastning(som lægen kaldte det) i min storetå på samme fod. og er bange for det kunne være det samme.
    Har Jeres læge nævnt noget om overbelastning.?
    Det i min store tå kom lidt af gangen. Men det i foden kom fra den ene dag til den anden. Nu er det hver dag og uudholdeligt. Jeg har et arbejde hvor jeg står op 13timer af gangen. jeg ender nok med at få samme svar som jeg fik sidst af lægen. skal til lægen d.25/8
    Gruer det. for så hedder det sygemelding. Jeg havde i juli 2ugers ferie og der var ingen bedring i den periode

    PS kører ik særligt meget i bil

    MVH
    Camilla
  • Indstillinger
    Jeg fik fra den ene dag til den anden smerter i højre fod uden hverken at have forstuvet, vrikket om e.lgn. Var til lægen efter et par uger, hvor smerterne var blevet værre, jeg havde ondt i foden, når jeg trådte ned ved gang og cykling, og når jeg bevægede den. Var til lægen, som ikke kunne sige, hvad årsagen kunne være, kun at jeg skulle holde den i ro. Sidstnævnte kunne ikke lade sig gøre. Spurgte mig for hos min fitnessinstruktør, som sagde at årsagen kunne sidde længere oppe i kroppen, f.eks. I lænden. Jeg fik nogle hals/nakke- og lændeøvelser, som jeg skal gøre hver dag. Det har hjulpet, foden bliver stadig bedre.
  • Indstillinger
    Jeg oplever noget af det samme, det ligger samme sted på min højre fod men det gør ikke ondt når jeg prikker på atedet men til gengæld når jeg går og løber, smerten bliver dog mindre jo mere jeg går og løber :P Jeg hvade det også da jeg var mindre og det plejede at gå væl ret hurtigt, så jeg må vente og se
  • Indstillinger
    Har nu den sidste uges tid gået med en sær små øm
    Fornemmelse i højre fod, er øm i siden af højre fod
    Og massere den gerne lidt, for at løsne det lidt op.
    Det summer også lidt i foden og op til knæet, når jeg har benet oppe.
    Jeg er ikke sportslig aktiv men går en del, da jeg
    Arbejder som pedel assistent.
    Når jeg går til ro om aftenen er foden øm men ingen
    Smerter og det summer op til knæet.
    Undre mig også lidt om jeg skal kontakte, doktoren
    Eller om jeg skal lade det gå lidt endnu.
    Da det måske er blodomløbet i foden, der spiller tosset
    Til tider føles den lidt kold men har ingen misfarvning, og kan sagtens gå
    På den
Log in eller Registrér for at kommentere.