Smerter i højre fod.
Hej,
For ca. 5 uger siden, vågnede jeg med lidt ømhed i min højre fod, jeg har ikke slået, forvredet eller noget som helst andet. Jeg var øm i foden fra den ene dag til den anden.
Når jeg går bliver det værre, jo længere jeg går, desto værre og mere intense bliver smerterne.
Det går mig meget på, da jeg tilsyneladende ikke kan komme af med smerterne igen, har prøvet at holde foden i ro, uden held.
Har markeret på nedenstående link, hvor smerterne er:
http://i.imgur.com/sdgDu.png
Når jeg vrider og drejer min fod kommer smerterne også, samt når jeg trykker på det markerede område.
Håber I kan hjælpe mig.
For ca. 5 uger siden, vågnede jeg med lidt ømhed i min højre fod, jeg har ikke slået, forvredet eller noget som helst andet. Jeg var øm i foden fra den ene dag til den anden.
Når jeg går bliver det værre, jo længere jeg går, desto værre og mere intense bliver smerterne.
Det går mig meget på, da jeg tilsyneladende ikke kan komme af med smerterne igen, har prøvet at holde foden i ro, uden held.
Har markeret på nedenstående link, hvor smerterne er:
http://i.imgur.com/sdgDu.png
Når jeg vrider og drejer min fod kommer smerterne også, samt når jeg trykker på det markerede område.
Håber I kan hjælpe mig.
Kommentarer
Hvad er der blevet sagt/gjort der?
Har dog nu haft smerterne i knap 2 mdr.
Har en ikke relateret tid hos min læge i morgen, hvis situationen byder sig, vil jeg spørge ind til min fod igen.
Jeg kan ikke "shake" smerten af mig.
Jeg har hverken slået den, fået nye sko eller deslige.
Når jeg sidder og ligger, så bemærker jeg ikke noget, men når jeg går eller vrider foden, så oplever jeg en jagende smerte. Jeg kan ikke gå normalt. Foden er en anelse hævet, og jeg kan faktisk slå på foden uden at det gør ondt. Det er kun når jeg er i bevægelse at smerten er tilstede.
Kan det være en infektion af en art?
Lægen vil ikke gå videre med det, samt fys kunne desværre ikke finde nogen løsning.
Så kæmper stadig med smerterne i foden.
Løsningen var overraskende. Vi fik udskiftet en trappe og kort efter var smerten væk. Så tænk over, hvor I færdes.
Mvh
Nu kører jeg ca. 22km om dagen.