Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

pigen 65

Redigeret 3 august, 2012, 14:20 i Diskusprolaps
Pigen 65.. du er hjertelig velkommen.. det er i alle. Jeg kan ikke se mine svar mere, så jeg tvivler på jeg kan svare, muligvis er blokeret. Men jeg ønsker og håber det bedste for jer alle. Hvad i end vælger. Kh
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Kære Zelma

    Først i dag er tråden fjernet, men jeg vil gerne mødes med dig her :

    http://www.sol.dk/debat/79-alternativ-behandling

    Jeg ved ikke, hvor meget du har læst med, i de sidste dage, og jeg ved ikke, hvorfor tråden nu er fjernet, men derinde er ordet frit :-)
  • Indstillinger
    Kære alle der fulgte tråden "gratis helbredelse" .
    Jeg skrev selv et par indlæg og syntes det var en god og interessant tråd.
    Den blev faktisk spændende .
    Jeg fatter ikke den blev slettet. Måske fordi Jesus blev nævnt.
    Men det er da rimeligt sikkert at han har levet og at han kunne helbrede.
    Det er der jo mange som kan.
    So why ? 0g hvem sletter ? Er det 1 person eller en afstemning i redaktionen? vh søren .
  • Indstillinger
    Kære Søren

    Ja det er mærkeligt, at netdoktor har et forum for "Alternativ behandling" når man ikke må debattere alternative behandlingsmetoder??
    Men vi så jo hurtigt en reaktion, og der er blevet klaget.
    At tråden blev så lang, er måske fordi moderator har holdt sommerferie :-)
    Nu har du nævnt navnet Jesus, og det har jeg også nu, så regn med, at denne tråd også snart er slettet.
    Men se mit link, så kan vi debattere derinde.
  • Indstillinger
    Nu drejer du den jo ind på religion igen Søren - men kan ikke lade være med at kommentere dit indlæg. For at sige at det er rimelig sikkert at Jesus har levet og at han helt sikkert har kunnet heale, er noget vrøvl.
    Der har sikkert levet en eller flere som hed Jesus for 2012 år siden, men at manden har kunnet heale, og havde overnaturlige kræfter tvivler jeg stærkt på :-)
    Der er ingen mennesker som kan heale - se lidt fornuftigt på det. Hvordan skulle nogen i denne verden, kunne ændre noget inden i din krop, blot ved at kigge på dig, og bede en bøn til en fiktiv person?
    Hvis dette har en virkning, er det temmelig sikkert at det er en placebo effekt. Jeg mener ikke at det er bevist, at et f.eks. røngten billede er ændret, efter en healer har bedt for dig.

    Religion er skabt for at give svage sjæle håb, og er den største grund til krig og ødelæggelse gennem mange 100 år.
  • Indstillinger
    -- ja o86 , religion har været/er årsag til krig og mord m.m.
    Jeg er ikke selv religiøs på anden måde end at jeg ved at der er noget
    større end os, og at der er en slags åndelig lov som virker .
    Selv vores ven Einstein fandt det via fysikken.
    Min bror fik beviseligt 2 lige lange ben af en "healer" .
    Men jeg skal ikke gøre mig klog på dette .
    Jeg tror tråden bliver "overvåget" . Fordi jeg har lige skrevet et svar til
    -pigen65- og det blev slettet . Mærkeligt . Men jeg brugte også et bandeord
    , og så bliver et indlæg måske automatisk slettet ? vh søren .
  • Indstillinger
    Jeg ved godt man aldrig skal sige aldrig, og jeg må da indrømme at jeg, hvis jeg selv havde ondt eller et for kort ben, eller hvad det nu måtte være - og alt andet var afprøvet, så ville jeg også være villig til at prøve den form for helbredelse, bare for at få afklaret om det virker eller ej :-)
    Men hvis man skal se helt logisk på det, så tror jeg altså ikke helt det holder..
  • Indstillinger
    Jeg fik en meget venligt mail fra netdoktor i dag. I må godt nævne Jesus, bare ikke her, men i alternativ behandling og .. bande.. det ved jeg altså ikke hvad reglerne siger noget om..;) men det de skrev var, at jeg ikke måtte reklamere med det jeg tilbyder, simpelthen fordi, at de skal sætte grænsen et sted, og selvom det er gratis, så ville folk der tog penge for at reklamere for deres behandling, måske finde en smutvej der iogså..;). Alt debat om alternative helbredelsesmetoder, skal debateres under alternativ helbredelse.. det siger reglerne.. men jeg er her ikke for at debatere.. :) men i er velkomne til at kontakte mig.. det var der en der gjorde i dag og hendes helbredelse vil i snart høre om.. her, af hende selv.. hun skal lige fatte hvad der er sket selv..og på hjemmesiden. :)
  • Indstillinger
    Det var bare ærgerligt, for vi var igang med en god debat :-( og det havde ikke noget med reklame at gøre!

    Der var over 1200 visninger, så tråden var ikke uinteressant.

    På andre fora, kan tråde flyttes til det rette sted, men åbenbart ikke her på netdoktor.
    Der ligger en reklame, under alternativ behandling, men interessen har ikke været der, jeg troede det var på grund af det åndelige, at der var modstand og din tråd nu blev slettet, så jeg kommenterede:

    viewtopic.php?f=20&t=29327

    En behandling ca. 2 timer koster ……………………………………….650,00 kr
    Efterfølgende behandlinger………………………………………………500,00kr.
    For pensionister og studerende…………………………………………10 % rabat.

    Der er sikkert ingen der har klaget, men det kalder jeg reklame!
  • Indstillinger
    Kæreste Zelma
    -Jeg vil skrive allerede i dag - for jeg har det fantastisk!! - Jeg faldt jo over dig i denne her debat tidligere, og udover jeg var skeptisk omkring dig, var jeg også temmelig harm over div folks mindre passende kommentarer. Jeg lovede mig selv at "prøve" dig, hvorfor ikke?? Det var jo gratis så hvad kunne jeg miste! Jeg var dog stadig skeptisk :-))... Du kontaktede mig så hurtigt og jeg havde problemer med mine lunger. Kol - måske ikke i svær grad, men var dog rimeligt ramt af det. Min lungefunktionstest hos lægen sagde 48% - damm... Alt at vinde tænkte jeg - jeg er kun 45 år.

    Efter samtalen med dig, var jeg helt oppe og køre. Kunne mærke div reaktioner på min krop (kulde - snurren) mens vi talte - og du fortalte mig at det var godt... Men hold op adrenalinen løb rundt i mig. Du var SÅ FANTASTISK SØD at tale med, og meget forklarende. Jeg var slet ikke nervøs, og du var jo "helt normal" at tale med - haha...

    Nu, nogle timer efter, har jeg det faktisk super godt. Har forsøgt at hoppe, løbe osv, og får ikke åndenød som normalt! Vist er min kondi ikke god - men det kan jeg helt sikkert oparbejde nu. Selvfølgelig vil jeg først med tiden finde ud af hvordan jeg egentlig helt har det - forskellige situationer kræver forskellig ydelser. Men jeg har være "ramt" med min kol mere eller mindre dagligt, så resultaterne vil givetvis vise sig hurtigt. Jeg vil meget gerne give løbende underretning hvis nogle skulle være interesserede :-)..

    Til Jer der er skeptiske, jeg forstår jer kun godt. Til Jer der er ubehøvlede, skam Jer, og tag Jeres ord tilbage. I udtaler Jer om noget I ikke ved noget som helst om.

    Til dig kære Zelma, kan jeg aldrig takke dig nok - du gør det af næstekærlighed, og det er et udtryk mange ikke kender til :-)))).

    Skriver på din hjemmeside i morgen.

    Knuss og krammm
    Helle
  • Indstillinger
    Kære Helle

    Vil du ikke flytte dit indlæg over i "Alternativ behandling" inden denne tråd også slettes?
Log in eller Registrér for at kommentere.