Vestlig medicin er anerkendt, men gør meget ofte mere skade end gavn. Plus man ofte bliver mødt af en fortravlet forudindtaget og arrogant praktiserende læge, som er blevet indoktrineret til at tro blodprøver er svaret på snart sagt alt. Så at noget er anerkendt er ikke bevis på at det er den rette behandling :-)
Hei!
Jeg tok for noen år siden en IgG blodprøve (matintoleranse) der vi testet for 96 ulike matvarer (fødevarer). Deretter tok jeg med meg denne testen til en vega-tester og ba henne teste meg for matintoleranse. Etter at hun var ferdig la jeg resultatet på igG-testen på bordet og sammenliknet med vega-testerens resultater. Det viste seg at de 2 testene var helt sammenfallende (likt resultat).
Så jeg ble MEGET imponert.
Kommentarer
Jeg tok for noen år siden en IgG blodprøve (matintoleranse) der vi testet for 96 ulike matvarer (fødevarer). Deretter tok jeg med meg denne testen til en vega-tester og ba henne teste meg for matintoleranse. Etter at hun var ferdig la jeg resultatet på igG-testen på bordet og sammenliknet med vega-testerens resultater. Det viste seg at de 2 testene var helt sammenfallende (likt resultat).
Så jeg ble MEGET imponert.
Hilsen... :-)