Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

glemme det

Redigeret 9 maj, 2012, 09:11 i Åben debat om smerter
Vi er nogle stykker som er blevet tyraniseret af denne pige i klassen.Men vi har gentagne gange prøvet og snakke med hende og skrevet klagebreve til hende. inspektøren han tog hendes parti da han mente hun var en uskyldig ung pige, hun har tudende været nede hos inspektøren og anmeldt os for det ene og det andet, vi ved at hende tøsen og hendes far har fortalt en masse usandt episoder til politiet og inspektøren som aldrig er fundet sted.. inspektøren kommer rendende og banker hårdt på døren plus at den underlige far til nabotøsen kommer og banker på og anklager en, og vi har intet nævnt og kender til de trusler og altmuligt de har anklaget os for. Vi ville bare have fred for sådan en tøs. Vi føler at inspektøren har taget stor parti til hende og vi får gentagne gange afvide at den stakkels unge uskyldig pige kommer surt og klager over os. Vi har intet gjort. Jeg skældte hende ud for at ha nedstirret mig i 11 måneder og nu bliver hun ved med lege med en. Hun vil gerne provokere, hun vil have man skal lade sig provokere for det gør hende glad. Især bruger hun det som hævn. Skal man grine eller blive rasende?
Hvis jeg kunne ville jeg slebe ham svinet i retten. Jeg har mange beviser jeg ku bruge imod sådan en nar. Han lyttede ikke på mig og min far da vi ringede til ham og fortalte de her ting. Han vendte det blinde øje til. Han vil kun høre det han vil høre. Han gider ikke tro på os. Han har kommet med en kæmpe sviner til os. Og gang på gang har han brugt timer på rakke os ned.. endda bad han mig ikke komme i skole de sidste 2 dage inden sidste skoledag, fordi han valgte at stole på hendes løgn. Ikke 1 sek lyttede han til vores version af sagen. er der andre som har været møllen igennem der gerne vil snakke samemn? kontakt mig, så skriver jeg dig mit mobil nr. jeg har virkelig brug for snakke med nogen som osse har prøvet at blive mobbet.
Han rykkede mig osse op foran katederet igen uden at lytte til min version af sagen. Han vælger blindt at tro på modparten bare de kommer med en historie.. kan man politianmelde denne inspektør? Kan man få erstatning? Kan man blive dømt for psykisk vold?
Jeg har lyst til pande ham en, slå ham ned, virkelig ødelægge hans liv. Intet beretter sådan en adfærd. Han fortjener ikke et godt liv efter det her.
det er mange år siden og jeg har stadig svært ved komme mig over det, skal snart til psykiater kan det helbredes der? hvad har i gjort for at komme over mobning?
Jeg græd og græd og sov meget lidt. Af min læge fik jeg nogle sovepiller. Jeg er så ked af det hele tiden og spekulere meget på hvad pokker jeg havde gjort kvindemenneket.
jeg ville ønske jeg ku smide ham svinet af skolelederen i retten, det viste sig han kendte til alt det her, men gjorde intet ved det, han accepterede det bevist og vendte det blinde øje til, for iflg ham var de her visse personer nogle stakler, han beskytter dem i hoved og røv og tørre røven af dem.. jeg ville ænske jeg ku ædelægge hans liv, jeg føler m eget af mit live r blevet taget fra mig at jeg ikke har frihed længere idag..han skal ha samme tur, at han slet ikke sætter sig ind i hvoran jeg har det..og bevist støtter sådan noget og dækker over dem i så lang tid..måske sku vi lave et tæske hold..hvoran glemmer jeg alt det her?
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg kan huske, du var inde her med stort set samme indlæg for nogle uger siden.

    Der kom jeg med et bud, som du aldrig svarede på. Hvad er det, du gerne vil læse? For mit forslag om, at dine forældre tager affære og evt. hjælper dig - jer - til at skifte skole, kunne åbenbart ikke bruges.
  • Indstillinger
    jeg går der ikke længere det er år tilbage, er bare så frusteret at jeg ville have mit indlæg ud til mange som muligt, hvordan glemmer jeg dette her? det er svært at leve med, kan man glemme det her?
  • Indstillinger
    Jeg er mere bange for, du opnår det modsatte af sympati efterhånden.
    Dit sprog er f.eks. meget lidt pænt. Er du sikker på, du ikke har gjort noget forkert.
    Jeg tror det.
  • Indstillinger
    Er enig med persille.
    Måske er det i virkeligheden dig der er mobberen og nu har du bare brug for at "sætte det hele lidt på spidsen"? At der er to sider af samme sag. At det ikke var DIN skyld, ikke helt alene ihvert fald.
    UNDSKYLD hvis jeg tager fejl!
    Hvis I har været nogle stykker, som du skriver i din første sætning, var det så ikke en idé at I mødtes og snakkede sammen om hvad I har været igennem?
  • Indstillinger
    Det er altså oplevelser, der ligger år tilbage – ikke noget, du er konfronteret med nu?

    Som jeg også skrev, da du havde dit første indlæg for nogle uger siden, så skal du da virkelig mærke efter inden i dig selv, hvad du vil få ud af at køre retssag, bevidst arbejde på at ødelægge nogle andres liv. Jo, det kan da være, du føler, at de har ødelagt dit, men hvad vil du bruge hævnen til?

    Tror du seriøst, at du selv vil få det bedre ved at at ødelægge andre mennesker?

    Det, der er sket, ER sket, det kan du jo ikke ændre på, MEN – du kan lære at leve med det.

    Jeg vil i den grad foreslå dig, at du søger noget professionel hjælp i form af nogle sessioner hos en psykolog, der kan hjælpe dig til at komme videre med den bagage, DU nu har i din kuffert.

    Du er voldsomt aggressiv og voldsomt hidsig – det må give dig nogle heftige negative følelser, som du altså ikke kan bruge til noget som helst godt i dit nuværende liv.

    Du må have nogle problemer på anden vis – og det kan da godt være at det er dine oplevelser i skoletiden, der ligger til grund for det – men så må arbejde på at lære at leve med det - og leve positivt, lægge det bag dig på den gode måde.

    Du får kun dårligt ud af at være ond mod andre mennesker – også ond mod mennesker, som du føler har været onde mod dig. Du får ingen glæde, ingen tilfredsstillelse af at tvære dem ud.

    Hævn giver kun en kortvarig lykke – det der kommer bagefter vil skade dig for livet.
  • Indstillinger
    Lad mig lige slå en ting fast Nej det er altså ikke mig som har gjort noget forkert, vedkommende er sådan mod alle hun finder som det svage offer.. hun startede og blev ved og ved i måneder uden jeg havde gjort noget, og før mig og efter mig har hun osse behandlet andre sådan...jeg prøvede ignoreger, være ligeglad prøvede om ikke hun ville blive gode venner altsammen uden held.. folk har osse fortalt hun ikke var helt normal..
    hvad skal man gøre for at glemme det?

    du har nok ret, men jeg har bare lyst til hævn fordi jeg er så ked af det og gal på de mennesker der ødelagde en masse ting, der tog en del fra mig, jeg havde været en anden idag hvis det ikke var for dem, derfor har jeg lyst til de skal smage samme medicin, jeg vi lgerne have mine agressioner ud og få det bedre hvis jeg kan hævne mig på dem, sådan har jeg det bare.. men hjælper hvæn ikke? og hvofor hjælper hævn ikke?
  • Indstillinger
    Hvorfor tror du at denne pige er sådan? Hun har det nok også selv utrolig svært. Ellers var der ingen grund til mærkelig opførsel.
    Så tænk i den bane istedet. Jeg tror ikke hun gør det bevidst, at skade og ødelægge andre mennesker. Men hun er selv ødelagt, så kig på hende, og fortæl hende hvor ondt du har af hende, så skal du sikkert staks se en anden opførsel.
    Du kunne evt. snakke med hende, I har det sikkert ikke meget anderledes.
    og
    Du skulle få dig noget hjælp, igennem en terapeut. Og aftalt med terapeuten at I kunne tage til boksning eller anden sport hvor man virkelig kan få sine aggressioner ud. Det hjælper!
  • Indstillinger
    Og desuden, hjælper det IKKE en fis at skyde andre skylden for at man er en anden i dag, end man kunne ha været. Det er en dårlig tankestrøm der kan køre i en ond cirkel.
  • Indstillinger
    victoria, det vil jeg da bestemt ikke, ja det kan sgu godt være man har det svært men derfor retfærdiggør det sguda ikke at lade det gå ud over andre, synes du det iorden dine nærmeste bliver skadet fordi andre har det svært? du vil ikke forhindre det alligevel? jeg er ligeglad, når en massemorder,mobber,pædofil kan skade et andet menneske i den grad så burde man ikke vise sympati og lade vedkommende gøre det..intet retfærdiggør handlingen og hvis man er voksen skal man osse få af vide at man skal lade vær og straffe derefter for at stoppe handlingen.

    prøv du at blive udsat i længere tid og gå med det i år uden hjælp, hav ondt i sjælen, bliv uretfærdigt behandlet aldrig blive den samme og så bare hav empati for vedkommende, hvad sku det gøre godt for? jeg ved ikke hvofor du kom med den kommentar?? og hvis en person kan være så syg hvofor skal man så ikke kunne gøre det samme? behandle dem med ondt? synes du kun det er den ene part som må gøre skade og ikke den anden??

    at man har det dårlgit med sig selv og hader sig selv er ikke argument for ikke forhindre dem, eller behandle dem godt..man må jo osse have et stort problem med sig selv siden man må behandle andre sådan
  • Indstillinger
    Du kan ikke sammenligne dette med pædofiler og massemordere.
    Og jeg har heller ikke sagt at det er okay.
    Og du bliver bare selv ligesom hende, hvis du begylder at ødelægge andres liv, som du skriver at du har lyst til. Derfor siger jeg, kig ind i dig selv, i har det sikkert på samme måde.

    Og du ved heller ikke hvad jeg har været igennem. Men jeg har aldrig beskyldt andre for hvordan mit liv ser ud lige nu. Selvom det ville være det nemmeste.
    Vil du virkelig gerne lade andre bestemme hvordan dit liv skal være, for det er det du gør nu.

    En psykolog har hjulep mig.
Log in eller Registrér for at kommentere.