Hjæælp, muslim med Herpes
Hejså
Jeg er en pige der har fået konstateret Herpes for et par måneder siden og jeg er kommet over choket... problemet er at jeg er muslim, familien og min fremtidig mand må på ingen måder vide at jeg ikke er jomfru og slet ikke vide at jeg har herpes og grunden til at jeg spørg nu er fordi at min familie har fundet mig Mr. perfect (som jeg også synes godt om), men jeg vid bare at jeg ikke kan afslør min hemmelighed
det er vigtigt at understrege at der IKKE fremgår noget æredrab el ligende, det er mere at min familie vil blive ekstrem skuffet over mig, jeg bang for at miste en af min forælder pga. hjerteanfald el ligende...
jeg har brug for hjælp og råd, ikke noget med "hvordan vil du leve med en løgen" el "hvis han elsker dig så skal han nok tilgive dig"... jeg vil bare gerne hører jeres forslag til hvad man kan gøre så man ikke smitter + hvad kan man sige hvis han selv bliver smittet? hvilke er virkelig katastrofalt hvis det sker!!!!! hvis i kender andre der står i min situation, hvad var løsning?
Med venlig hilsen
Ondcirkel12
Jeg er en pige der har fået konstateret Herpes for et par måneder siden og jeg er kommet over choket... problemet er at jeg er muslim, familien og min fremtidig mand må på ingen måder vide at jeg ikke er jomfru og slet ikke vide at jeg har herpes og grunden til at jeg spørg nu er fordi at min familie har fundet mig Mr. perfect (som jeg også synes godt om), men jeg vid bare at jeg ikke kan afslør min hemmelighed
det er vigtigt at understrege at der IKKE fremgår noget æredrab el ligende, det er mere at min familie vil blive ekstrem skuffet over mig, jeg bang for at miste en af min forælder pga. hjerteanfald el ligende...
jeg har brug for hjælp og råd, ikke noget med "hvordan vil du leve med en løgen" el "hvis han elsker dig så skal han nok tilgive dig"... jeg vil bare gerne hører jeres forslag til hvad man kan gøre så man ikke smitter + hvad kan man sige hvis han selv bliver smittet? hvilke er virkelig katastrofalt hvis det sker!!!!! hvis i kender andre der står i min situation, hvad var løsning?
Med venlig hilsen
Ondcirkel12
Kommentarer
Du er altså indstillet på at starte dit ægteskab på en løgn, så hvorfor ikke en mere?
Så vidt jeg er orienteret, så stilles der ikke samme krav om jomfruelighed på bryllupsnatten til manden?
Dvs. at hvis du kan medicineres, så du ikke har udbrud i starten af jeres ægteskab, så kan du vel med nogen rimelighed påstå, at det var din mand, der havde den virus med sig?
Har du mulighed for at tale lidt fortroligt med din tilkommende inden I gifter jer - så du kan prøve at liste ud af ham, om han har seksuel erfaring, om han har haft flere partnere, han måske kunne være blevet smittet fra - således at han vil kunne se en rimelighed i, at det kan være ham, der havde det med til dig?
Faktisk ser jeg ikke andre muligheder for dig, hvis du vil efterleve disse regler, som du jo altså ikke har overholdt.
Jeg sender dig de bedste tanker og ønsker for fremtiden.
Jeg har undersøgt alle mulighederne... jeg har nu virkelig mistet håbet, der sku ik så meget at gør
De fleste mennesker har en herpesvirus, det er bare ikke altid den kommer i udbrud.
Det bedste middel er lysin, som er en aminosyre, altså en del af de naturlige proteiner i vores kost. Lysin findes især i kød, æg, mælk og fisk. Herpes kan fremkaldes af en anden aminosyre, arginin, som især findes i nødder, korn, kikærter m.v. (Pas på hommus).
Så du kan undgå herpesudbrud ved at få masser af lysin og mindre arginin. Du kan bestille lysin på internettet, det er et kosttilskud og ikke medicin. Prøv at google "lysine arginine herpes".
Undersøgelser har vist at lysin er lidt bedre end de herpesmidler man får på recept hos lægen. Man kan tage lidt hver dag, og en højere dosis hvis man føler at et herpesudbrud er på vej, men det skal tages tidligt.
Kigger man i tekster, så må en muslimsk kvinde ikke gifte sig med en ikke-muslimsk mand... Fordi hun er for svag...
Vil du følge den regel og gifte dig med en ikke-muslim er det nødvendigt, at han konvertere...og dermed bliver omskåret..
Men vil du følge din familie og gifte dig med ham de har fundet... Så kan du være ond.. Følg de forslag om at dæmpe udbrud... Og inden brylluppet, skal du finde en prostitueret, og få hende til at lægge solidt op til din mand og gerne have sex med ham...
Skulle du finde en med herpes, så ville det være perfekt..
Men ondt.... og du kommer stadig til at leve på en løgn..