Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Alder

2»

Kommentarer

• søde ven ---hej gamle ---kan også være kærligt ment ---du er nok lidt sårbar ---det skal du arbejde lidt med ---

hvis en vlle sige sådan til mig --ville jeg svare igen ---jeg ville sige ---bare vent min ven ---turen kommer også til dig ---eller måske noget andet

jeg ville aldrig falde for nåde ---
  • Kan godt forstå du blev sur på ham. Mænd har det med at kalde kvinder for gamle selv om de er lige gamle, de tror at de kan være over 60 år og stadig får sig en yngre kvinde, for i deres øjne er de aldrig gamle, kun kvinder er gamle og slidte.
    At kalde en for gammel er aldrig kærlig ment det er ondt at sige især en mand til en kvinde for kvinder er meget følsomme på det område. Sådan noget pjatter man kun med sine veninder om og lave sjov med hinanden.
    Sig til ham at han ikke skal kalde dig gamle og at du ikke kan lide det.
  • Ja jeg syns også det er ondt - jeg har meget svært ved at se det søde og det sjove i det ...er sikker på at de piger/kvinder jeg kender også ville være rystede over det ...og have meget meget svært ved at se det sjove.

Men der finde jo, omvendt, også folk der taler sådan til hinanden. Hvordan de kan holde det ud ja det forstår jeg ikke. Men de er åbenbart ligeglade med det hele.
Log in eller Registrér for at kommentere.