vedvarende smerter efter nyresten
Hej,
jeg har for ca. 1 år siden haft nyresten og havde i månederne efter igen nyresten og efterfølgende nyrebækkenbetændelse, nu bliver jeg ved med at få smerter i venstre side, som starter under ribbenene og trækker ned mod underlivet og omkring hvor nyren sidder, smerterne kommer ofte flere gange i ugen og kan vare fra 30 min. til over et døgn, har ofte kvalme og opkastninger sammen med smerterne. er der nogen der har haft nyresten, som døjer med noget lignende efterfølgende?
jeg har for ca. 1 år siden haft nyresten og havde i månederne efter igen nyresten og efterfølgende nyrebækkenbetændelse, nu bliver jeg ved med at få smerter i venstre side, som starter under ribbenene og trækker ned mod underlivet og omkring hvor nyren sidder, smerterne kommer ofte flere gange i ugen og kan vare fra 30 min. til over et døgn, har ofte kvalme og opkastninger sammen med smerterne. er der nogen der har haft nyresten, som døjer med noget lignende efterfølgende?
Kommentarer
Men med hensyn til at lægen ikke gad bruge tid på at fortælle hvad der var skrevet om dig: Der er intet som helst at diskutere.
Hvis du gerne vil have en kopi af din journal, så skal du have det indenfor 10 dage efter du beder om det (med mindre det er helt umuligt, i så fald skal du have besked om hvornår du kan forvente at få den). Bum. Det hedder aktindsigt, det er gratis første gang og det kan du bede om hos både din læge og på hospitalet.
http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/ ... ktindsigt/
Tak for linket, det vil jeg tjekke igennem. Vil gerne vide hvad der alt foregik og hvad de egentlig ville have opereret mig for. Jeg lå der i 4 dage og de første to dage kan jeg intet huske fra overhovedt. Har mange åbne spørgsmål derfra han ikke ville tage sig tid til at svare på
Har det samme symptom
Har det samme symptom