Hjem Lever, nyrer og urinveje Nyresygdomme

vedvarende smerter efter nyresten

Redigeret 30 september, 2015, 02:37 i Nyresygdomme
Hej,

jeg har for ca. 1 år siden haft nyresten og havde i månederne efter igen nyresten og efterfølgende nyrebækkenbetændelse, nu bliver jeg ved med at få smerter i venstre side, som starter under ribbenene og trækker ned mod underlivet og omkring hvor nyren sidder, smerterne kommer ofte flere gange i ugen og kan vare fra 30 min. til over et døgn, har ofte kvalme og opkastninger sammen med smerterne. er der nogen der har haft nyresten, som døjer med noget lignende efterfølgende?

Kommentarer

  • hvad siger din læge til at du har det sådan ---det virker ikke rigtigt at du skal have de smerter
  • Tja han siger faktisk Ikk så meget og det gør mig lidt frustreret.. han beder bare om en urinprøve hver gang og så siger han vi lige må se tiden lidt an.. men nu har vi set tiden an i et år og jeg er ved at blive sindsyg af at få de smerter så tit. Han vil ikke engang rigtig se hvor det er smerterne begynder eller trykke eller noget. Da jeg var indlagt, var jeg skrevet op til operation, som blev aflyst fordi jeg var for dårlig til de turde og fordi kdi var så skidt så fik jeg ikke rigtig med hvad der foregik og kontaktede min egen læge efterfølgende for at få lidt indblik i hvad der var blevet skrevet om mig, det ville han ikke bruge tid på
  • tror du ikke at du skulle finde en anden læge ----som er lidt mere patient venlig
  • Jo det har jeg også tænkt på og undersøgt, men alle har lukket for modtagelse af nye patienter her omkring:/
  • Ring rundt til de andre læger. Det kan være nogen har plads selvom de officielle lister siger det modsatte.

    Men med hensyn til at lægen ikke gad bruge tid på at fortælle hvad der var skrevet om dig: Der er intet som helst at diskutere.
    Hvis du gerne vil have en kopi af din journal, så skal du have det indenfor 10 dage efter du beder om det (med mindre det er helt umuligt, i så fald skal du have besked om hvornår du kan forvente at få den). Bum. Det hedder aktindsigt, det er gratis første gang og det kan du bede om hos både din læge og på hospitalet.
    http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/ ... ktindsigt/
  • Okay, det vil jeg da prøve, føler jeg har mistet tilliden til ham efter alt det her og er ikke Pivet eller render tit til læge normalt, så ville gerne have han tog det mere seriøst når jeg endelig kommer.

    Tak for linket, det vil jeg tjekke igennem. Vil gerne vide hvad der alt foregik og hvad de egentlig ville have opereret mig for. Jeg lå der i 4 dage og de første to dage kan jeg intet huske fra overhovedt. Har mange åbne spørgsmål derfra han ikke ville tage sig tid til at svare på
  • Hvordan går det med dine nyresten ??
    Har det samme symptom
  • Hvordan går det med dine nyresten ??
    Har det samme symptom
Log in eller Registrér for at kommentere.