vand/slim fra hals løber, må synke hele tiden og rømme
Hjælp er der nogen som kender dette?
Jeg har tit et par gange eller mere om ugen og gerne i perioder ligesom noget vand/slim/spyt som føles som blir dannet i store mængder i halsen, jeg blir nød til at synke det hele tiden ellers er det ligesom at hælde vand i halsen uden at synke, meget ubehageligt, det varer gerne nogle timer og tit om aftenen natten og sidst på dagen. Når det er ved at være ovre er det ligesom om man kan rømme en masse tyndere slim fri for at synke det.
Hvis detkommer om natten er det gerne først på natten og man vågner brat af det, da man jo har følelsen af vand der er ved at rende ned i lunger eller den gale hals hvis ikke man synker, sidder tit op og sover, træls..
Kender nogle til dette?
MVH Katja73
Jeg har tit et par gange eller mere om ugen og gerne i perioder ligesom noget vand/slim/spyt som føles som blir dannet i store mængder i halsen, jeg blir nød til at synke det hele tiden ellers er det ligesom at hælde vand i halsen uden at synke, meget ubehageligt, det varer gerne nogle timer og tit om aftenen natten og sidst på dagen. Når det er ved at være ovre er det ligesom om man kan rømme en masse tyndere slim fri for at synke det.
Hvis detkommer om natten er det gerne først på natten og man vågner brat af det, da man jo har følelsen af vand der er ved at rende ned i lunger eller den gale hals hvis ikke man synker, sidder tit op og sover, træls..
Kender nogle til dette?
MVH Katja73
Kommentarer
Det tager 3-4 timer når det kommer og man er helt ødelagt i halsen af og rømme hele tiden og synker min 5-6 gange i min, ellers blir man jo kvalt;)
Takker for rådet. god jul:)
MVH Katja
God jul:-)
Mange tak for gode råd
MVH Katja
Hvis der er noget som kender til andre årsager en allergi som kan give disse mærkelige anfald af tyndt slim/spyt som dannes i halsen, føles som om det er lige der hvor halsen er sat fast på kroppen det kommer fra?? og man er nød til at synke det hele tiden indtil det nogle timer efter holder op, så skriv endelig:)
Vil gå igang med at udelukke mælken nu ihvertfald:)
Mange tak for alle de gode råd
Tak for hjælpen:)