Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Permenant fjerning af hår - hjælp mig, har virkelig brug for

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Til trods for, at du igen og igen - og igen - bliver spurgt om, hvor de hår sidder - og endda i et totalt anonymt debatforum, er det dig ikke muligt at besvare, så jeg tror, du i første omgang har langt mere brug for noget psykisk hjælp.

    Som MandAarg61 fortæller, så er der altså kun meget få steder på kroppen, hvor der almindeligvis IKKE er hårvækst, men alligevel er du overbevist om, at du er den eneste i hele verden, der har det problem?

    Har du selv sat de hår på dette unævnelige sted på kroppen? Nej - det har du ikke, vel? Derfor kan du heller ikke gøre for, at du har dem og derfor er det heller ikke et problem at spørge din læge til råds.

    Selv om det er et anonymt debatforum, selv om jeg overhovedet ikke kender din læge; jeg bor i en helt anden landsdel, så du kan være 100% sikker - så kan jeg hermed garantere dig, at din læge ikke vil falde om af grin, når du fortæller, at du har det her problem.

    Da du er så forkrampet omkring at nævne hvor du har denne - for dig helt unaturlige hårvækst - er det faktisk meget svært at hjælpe dig.

    Mit gæt er, at det er i området mellem dine ben, du mener at have dette problem? Men - på den anden side - da det er et sted, hvor det er helt naturligt at have endog meget kraftig hårvækst, så kan det vel alligevel ikke være der.

    Ja, undskyld, men nu er jeg efterhånden død nysgerrig efter at vide, hvor det "unaturlige" hår befinder sig? Og - hvis du fortæller det, så kan det være, du kan få nogle virkelig konstruktive bud, som du endda vil kunne bruge til noget fornuftigt.
  • Indstillinger
    Redigeret 31 januar, 2012, 12:24
    Jeg vil ikke længere have dette til at stå her. Tak skal i alle have for jeres hjælp.
  • Indstillinger
    Redigeret 31 januar, 2012, 12:22
    Jeg vil ikke længere have dette til at stå her. Tak skal i alle have for jeres hjælp.
  • Indstillinger
    Det er så ikke så unormalt, som du øjensynligt er overbevist om. Hvis det generer dig, bør du da gå til din læge, og nej - du bliver stadig ikke til grin.

    Du skal da i hvert fald ikke starte med at lægge en formue et suspekt sted, hvor dit problem sagtens kan blive mange gange værre.
  • Indstillinger
    Hår bliver ikke kraftigere af forsøg på fjernelse..... Kun lige kortvarigt virker det kraftigere, for spidserne ikke er slidte, når de stikker ud...

    Så er det lige hvilken lugt du har i de hår...
    Hvis det er sved, så virker det næsten som der er noget galt der... Du skal svede lidt der... men ikke voldsomt...

    Er det bæ-lugt....... jamen det kommer ikke fra hårene....
    Men må stamme enten fra dårligt papir arbejde...
    eller så sker der en udsivning..... Jeg kan forestille mig at er det udsivningen... så prøv 10 minutter efter toiletbesøg, at gå på toilet igen... og så blot tør dig en ekstra gang
    Jeg har selv haft en periode med det irriterende L O R T

    Hvis du sveder kraftigt, kan det behandles.... Kemisk eller operativt...

    Er det udsivning, så tør jeg ikke anbefale operation... men blot det ekstra papirarbejde....

    Vil du forsøge med hårfjernelse.... Så søg på nettet efter voksbehandling... Og det skal være en af dem som reklamerer med Bazilian eller Hollywood... Hvis de gør det, så er de klar til at arbejde i underbukseområdet... De der ikke reklamerer med det er ofte sippede...
    Du behøver selvfølgelig ikke få udført en hel brazilian eller Hollywood... blot inden for sprækken...
  • Indstillinger
    Redigeret 31 januar, 2012, 12:22
    Jeg vil ikke længere have dette til at stå her. Tak skal i alle have for jeres hjælp.
  • Indstillinger
    10 minutter toiletbesøg af de større... så lige hurtigt tur omkring og tørre efter... af til skulle der 2 strøg til..... Men det er ikke noget der er permanent....
    Og nu var det IKKE lazerbehandling jeg foreslog... men voks... det burde ikke koste over 500 kroner... og så har du ikke hår i en måned... så kan du se om dit problem, er borte... hvis ja.. så hjælpe hårfjernelse...
  • Indstillinger
    For det første vil jeg egentlig fraråde, at du begynder at "kokkerere" selv først - det har du jo prøvet. Gå til læge først - og følg de råd, du får der. Så kan du altid senere begynde med diverse voksbehandling, hvis det er.

    For det andet, så er det altså ikke urimeligt at det firma kræver betaling for en konsultation, du bare er udeblevet fra. De har afsat tid til dig - en tid en anden kunne have fået. Det HAR altså betydning, at man gennemlæser diverse betingelser, der er beskrevet omkring en aftale. Muligvis - hvis du er under 18 år, så kan du ikke ”hænges op” på en juridisk aftale, men ellers er jeg faktisk ikke sikker på, du kan undgå at skulle betale, hvis det fremgår af firmaets betingelser, men prøv at tale med dine forældre eller en anden voksen om det her.

    Kr. 5.000,- er måske i overkanten, men hvis det er det, der er beskrevet om betingelserne på hjemmesiden – så hænger du på den. Det er også for dårligt, at hvis du har lavet en aftale om konsultation, at du så bare bliver væk - uden at melde afbud. Det kan man simpelt hen ikke tillade sig – og det koster altså. Få dette problem løst hurtigst muligt, så der ikke også løber renter, inkassogebyr osv. osv. på. Det kan komme til at koste dig en formue at lade som ingen ting.

    Det her har intet med firmaet eventuelle dårlige ry at gøre. Det er helt almindelige forretningsbetingelser; at man skal betale for den tid, man har reserveret. At man bare bliver væk og ikke gider melde afbud, er ikke firmaets skyld. De har krav på betaling for den tid, de har afsat til dig.
  • Indstillinger
    Lotte, "Mandaargh" og andre, vil i ikke lige bruge et lille minut af jeres tid på at se på denne tråd

    viewtopic.php?f=63&t=28431
  • Indstillinger
    Redigeret 14 maj, 2019, 15:51

    Spray mod uønsket hår - http://shytobuy.dk Virkelig god effekt fra dette produkt.

Log in eller Registrér for at kommentere.