Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Kan de nægte mig hjælp?

2»

Kommentarer

• Spider, det er faktisk meget pudsigt, at du spørger, om jeg er bange for at være alene med min datter. Det er jeg rigtig meget!

Jeg er virkelig bange for at der skal ske noget med én af os. Enten med hende, og jeg så ikke kan finde ud af at gøre det jeg skal. Eller at jeg selv skal blive syg eller dø fra hende.

Jeg er så bange for at være alene med hende, at jeg har det fysisk dårligt i forvejen.

Det går altid godt når vi er alene, det er kun tanken om det der gør mig bange.

Faktisk vidste jeg ikke, at der var kommet en anden type seroquel.

Angående medicinen, så er jeg villig til at prøve mig frem - det vigtigste er, at jeg på længere sigt får det bedre.

Vores datter går i vuggestue, og jeg synes egentlig ikke, at de 3 timer jeg passer hende om eftermiddagen er så slemme. Når bare jeg ved præcis hvornår min mand kommer hjem.

Selvfølgelig er jeg træt, når hun er kommet i seng, og de fleste dage er klokken heller ikke ret meget mere end 21 før jeg selv går i seng.

Johanne
  • Hej Spider

Jeg var godt klar over, at du ikke mente, hvad du skrev, når du i et indlæg fra den 13/8 kl. 23.23 skrev:

"De kan kun nægte at hjælpe dig hvis du er til fare for dig selv eller andre."

Men det var jo ikke sikkert, at det var tydeligt for Johanne, som er den, der står med problemerne og derfor måske frygter det værste. Heldigvis skriver Johanne, at hun ikke er til fare for sig selv, så derfor kunne hun være ligeglad med de forkerte oplysninger. Men det kan jo være, at der er andre, der læser med. Derfor mente jeg – i øvrigt ligesom Anna – at det var vigtigt, at oplysningerne er så korrekte som muligt :o)

Mange hilsner

Kameliadamen
Log in eller Registrér for at kommentere.