Jeg fælder voldsomt!
Hej alle!
Jeg har et problem, og er begyndt at blive noget nervøs... Derfor vil jeg lige høre jer ad, om der er grund til min nervøsitet.
- Jeg fælder meget, og har egentligt gjort det i et stykke tid. Hver gang jeg reder mit hår er børsten fyldt med hår, hver gang jeg har været i bad og og det stadig er halv vådt sidder hårene for enden, og er lige til at trække af.
Udover det så er min hovedbund øm, og sådan lidt tør i det - jeg har fået en shampoo hos min frisør som jeg vasker med hver anden dag. Jeg maserer der ind i håret og hovedbunden, og det har til dels også hjulpet på tørheden, men jeg er stadig øm - og fælder meget.
Kan dette have nogen sammenhæng?
Jeg er også begyndt på p-piller og tænker på om det kan være pga. hormonerne at jeg fælder?
Håber på svar! Venlig hilsen
Jeg har et problem, og er begyndt at blive noget nervøs... Derfor vil jeg lige høre jer ad, om der er grund til min nervøsitet.
- Jeg fælder meget, og har egentligt gjort det i et stykke tid. Hver gang jeg reder mit hår er børsten fyldt med hår, hver gang jeg har været i bad og og det stadig er halv vådt sidder hårene for enden, og er lige til at trække af.
Udover det så er min hovedbund øm, og sådan lidt tør i det - jeg har fået en shampoo hos min frisør som jeg vasker med hver anden dag. Jeg maserer der ind i håret og hovedbunden, og det har til dels også hjulpet på tørheden, men jeg er stadig øm - og fælder meget.
Kan dette have nogen sammenhæng?
Jeg er også begyndt på p-piller og tænker på om det kan være pga. hormonerne at jeg fælder?
Håber på svar! Venlig hilsen
Kommentarer
Indtil jeg læste sidste linie.
Jeg tror helt bestemt, at det kan være p-pillerne. Var jeg dig ville jeg fluks lægge dem langt væk.
Fortsætter du med at fælde, vil jeg opfordre dig til at søge læge. Men det kan du også gøre under alle omstændigheder for en sikkerheds skyld (man skal ikke spøge med hverken stress, vitamin- eller mineralmangel).
Det skal lige tilføjes at jeg også havde tør hovedbund og sådan før p-pillerne, så kan det virkeligt være en grund?
Tak for dit gode svar, forresten!
- jeg har lige købt noget vitamin halløj med lidt forskellige B vitaminer... tror B 6 er deri... Så det skal jeg undgå?
Derudover - mit hår kan godt finde på at falde ud 5 - 10 stk. af gangen, er det unormalt?
Propecia - https://www.euroclinix.net/dk/haartab/propecia Veldig bra produkt!