Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

HJÆÆÆLP

2»

Kommentarer

• Godt du klarede det i går.
    Det er sejt gået, selv om du måske har skyldsfølelse i dag over at du drak dig i hegnet i stedet for.
    Men hellere tømmermænd end en masse snitsår.
    Men tænk at du sad der med kniven og så lod være.
    Det er bare så godt gået.
    Jeg håber du ikke skal kæmpe den samme hårde kamp i dag.
    At der kommer lidt ro på.
    Jeg bliver hængende resten af aftenen, så sig til hvis det bliver svært og du får brug for støtte.
    Jeg er lige bag dig og støtter dig.

Kæmpe knus Henven21
  • Jeg har mere angst i dag. En følgevirkning af alkohollen.

I dag har jeg bare vildt ondt i hovedet og råber og skriger af alle de mennesker jeg kommer i nærheden af. Jeg er så træt af det, for jeg ødelægger forholdet til både min familie og venner. Ved godt det ikke skal gå ud over dem, men det er lidt en del af min sygdom. Kan jo ikke håndtere mine følelser altid.

Tak, det er rart at vide, at du gerne vil støtte mig. Det betyder meget for mig, at jeg ved, der er en, som gerne vil hjælpe. Synes faktisk det er vildt så meget støtte, som man kan hente herinde. Er overrasket over, at der er så mange storhjertede mennesker, som er parate til at hjælpe andre mennesker, som de ikke engang kender :)

Knus
  • Ja det er et dejligt sted det her.
    Men jeg tror også der er mange der kender det til at have det vildt psykisk dårligt og derfor gerne vil hjælpe andre i en svær situration.
    Jeg er jo selv en af de mange.

knus til dig - Det skal nok gå
  • Selvfølgelig skal det nok¨gå. Der er bare så mange ting der går galt i øjeblikket. Har mest lyst til at sove, og først vågne op, når alt er godt igen. Har lige været på sygehuset i dag og besøge min veninde, som har forsøgt at tage sit eget liv. Det værste er nok, at pigebarnet ikke får hjælp. Hun bliver bare udskrevet og sendt hjem.
Log in eller Registrér for at kommentere.