hormonspiral
Jeg har fået en hormonspiral og har brug for at høre om det er meget normalt at bløde dagligt (menstruations agtigt). Min læge fortalte mig, at jeg kunne forvente pletblødning i op til 3 måneder. Det ville jeg syntes var tåleligt, men at bløde konsatnt er ved at drive mig til vandvid.... er der nogen der har haft gode resultaer, selvom de har blødt meget de første 3 måneder??
Kommentarer
Jeg skal lige hører dig ad om det er blevet bedre med din spiral, om du stadigvæk bløder hver dag, da det er nogle måneder siden at du har fået sat en hormonspiral op.
Jeg skriver, da jeg har de samme problemer, da jeg fik sat en spiral op den 19 sep, og jeg bløder hver dag, sådan at jeg skal skifte bind flere gange, så det er ikke kun plet blødning, og har lige været igennem en menstruation hvor jeg har blødt rigtigt meget. Og jeg skulle have en spiral sat op pga. at mine menstruationer var blevet meget kraftige efter at jeg har fået min efternøler i sep 10, og jeg har født ialt 7 gange og jeg er snart 43år, og det har også betydning, men jeg er ved at opgive, da jeg er så træt af at have menstruationer, og syntes at jeg er blevet lidt deprimeret og mere træt efter at jeg har fået den op, jeg ved ikke om i også har følt det ???
Jeg håber at i vil svare mig, da jeg har bestilt tid til på tirsdag den 22-11 ved gynækologen, til at de skal kigge på mig igen og højst sandsynlig få den ud.
Mange hilsner Lena.