lille penis. :-( hjæælp
hej, jeg er en 14 snart 15 årig dreng. jeg er ikke ret høj, er 1.65 ca. jeg har haft det dårligt med at jeg er den langsomst udviklede i min klasse, har ikke hår under armene (ØVV) men hår det andet sted (jo heldigvis) men jeg har været bekymret over min str. fordi folk i min klasse, siger de har en på 18-20 cm! ( shiiit en kæmpe .. ) men min er altså kun 13-14 cm og ca. 13 i omkreds :-( har haft 2 muligheder for at have sex, (spændende) men tør ikke pga. den lille str. :-(
hvad gør jeg??
tak på forhånd.
hilsen den uheldige!
hvad gør jeg??
tak på forhånd.
hilsen den uheldige!
Kommentarer
Det er ikke i orden at gøre grin med en dreng der stiller et for ham seriøst spørgsmål.
Bomuldsfisk:
Jeg tror, at "alle" de andre drenge har læst lidt for meget på internettet og ikke tør være ærlige.
DIN pik er helt igennem normal. Der er sikkert NOGLE af drengene der har en større pik, men at de allesammen skulle have det... Nej! Det er umuligt.
Flere af dem går nok og tænker ligesom du gør Slap du bare af. Du er helt normal.
Dertil kommer, at I slet ikke er færdige med at vokse. Der er flere år til.
Når det er sagt: Lad vær' at skynde dig sådan med sex. Der er masser af tid, og start med nussen og kælen i lang tid før du har samleje. Og husk kondom når det når dertil.
De praler, de praler.
For "hundrede år" siden kendte jeg en ung mand. Hvad tror du han prøvede at bilde mig ind. Jo, han fortalte, da han skulle ind som soldat fik de en indsprøjtning, så kalorius blev stiv og så skulle de alle have længden målt.
Jeg grinede og sagde: Så var din vel størst. Ja, det var den tilfældigvis.
I mine øjne var han til grin.
Du kan nok høre praleriet. !!!!
Jeg mener det er den slags piger griner af. Ellers skulle de da have ændret sig meget siden jeg var ung.
Vi kan godt se med beundrede øjne, men det er mere for et syns skyld. Ikke fordi vi tror på den slags pjat. Næe, det er andre ting vi kigger efter.
Du kan være helt rolig, det er normal størrelse, selv for en færdig udviklet mand Så intet at være urolig for.
Og ifølge Penis Verdenskortet, sku danske mænd være de mest veludrystet i Norden
http://www.detbedste.com/2011/03/dagens ... skort.html