Hjem Sex & samliv Åben debat om sex

lille penis. :-( hjæælp

Redigeret 11 maj, 2011, 19:20 i Åben debat om sex
hej, jeg er en 14 snart 15 årig dreng. jeg er ikke ret høj, er 1.65 ca. jeg har haft det dårligt med at jeg er den langsomst udviklede i min klasse, har ikke hår under armene (ØVV) men hår det andet sted (jo heldigvis) men jeg har været bekymret over min str. fordi folk i min klasse, siger de har en på 18-20 cm! ( shiiit en kæmpe .. ) men min er altså kun 13-14 cm og ca. 13 i omkreds :-( har haft 2 muligheder for at have sex, (spændende) men tør ikke pga. den lille str. :-(

hvad gør jeg??

tak på forhånd.
hilsen den uheldige!

Kommentarer

  • Redigeret 28 april, 2011, 02:14
  • Niels:
    Det er ikke i orden at gøre grin med en dreng der stiller et for ham seriøst spørgsmål.

    Bomuldsfisk:

    Jeg tror, at "alle" de andre drenge har læst lidt for meget på internettet og ikke tør være ærlige.
    DIN pik er helt igennem normal. Der er sikkert NOGLE af drengene der har en større pik, men at de allesammen skulle have det... Nej! Det er umuligt.
    Flere af dem går nok og tænker ligesom du gør :) Slap du bare af. Du er helt normal.
    Dertil kommer, at I slet ikke er færdige med at vokse. Der er flere år til.

    Når det er sagt: Lad vær' at skynde dig sådan med sex. Der er masser af tid, og start med nussen og kælen i lang tid før du har samleje. Og husk kondom når det når dertil.
  • hejsa, tusind tak for hjælpen, det var rart at høre, når man spørger de andre får man et helt vildt useriøst navn. :-)
  • Hej prøv at se på hvilken højde dine forældre har. måske passer din højde med dem. du skal nok udvikle dig . inden dine klassekammerater når at ser sig om er du vokset og blevet en mand . med respekt. til. og bare vis dem hvad du står for. og vær dig selv. dem som driller har selv et problem og vil ikke være uden for gruppen. Du kan tænke det er pral når alle siger sin længde på penis . du behøver ikke fortælle nogen hvor lang din er. Det der kommer an på er gørelsen og ikke størrelsen. Hvis du finder en sød kærste vil hun ikke bebrejde den hvor lang den er . hvis hun elsker dig vil hun tage dig som du er skabt. og sig ikke ja til sex bare for at prøve det. det skal være speciel for jer begge . og ikke bare noget man gør. held og lykke
  • Hej bomuldsfisken96

    De praler, de praler.
    For "hundrede år" siden kendte jeg en ung mand. Hvad tror du han prøvede at bilde mig ind. Jo, han fortalte, da han skulle ind som soldat fik de en indsprøjtning, så kalorius blev stiv og så skulle de alle have længden målt.
    Jeg grinede og sagde: Så var din vel størst. Ja, det var den tilfældigvis.
    I mine øjne var han til grin.

    Du kan nok høre praleriet. !!!!

    Jeg mener det er den slags piger griner af. Ellers skulle de da have ændret sig meget siden jeg var ung.
    Vi kan godt se med beundrede øjne, men det er mere for et syns skyld. Ikke fordi vi tror på den slags pjat. Næe, det er andre ting vi kigger efter.
  • Hej Bomuldsfisk

    Du kan være helt rolig, det er normal størrelse, selv for en færdig udviklet mand :) Så intet at være urolig for.

    Og ifølge Penis Verdenskortet, sku danske mænd være de mest veludrystet i Norden :)

    http://www.detbedste.com/2011/03/dagens ... skort.html
  • du kun 14 år. den blir større. og så vil jeg vædde med at dem fra de klasse nok selv har tilføjet et par ekstra centimeter. Når drenge snakker højt om være pikke så blir de altid lidt længere end den faktisk er i for vejen.
Log in eller Registrér for at kommentere.