Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

14 årig med 1 cm lang penis!!!

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hmm.
    Så bliver det jo endnu mere mystisk. Altså: Du er kommet temmelig tidligt i puberteten men alligvel må din penis have undladt at voksen siden fødslen, men den tager revanche ved rejsning og vokser 700%.

    Jeg syntes, at du skal ringe til lægen på mandag og bestille en tid - eller bed din far eller mor gøre det.

    Grunden til at jeg siger på mandag er bare at så er det overstået så du ikke går og udskyder det :)

    Det kunne være rart om du så vil komme herind og skrive hvad lægen siger. Det kan være andre kan få glæde af svaret :)
  • Indstillinger
    Hvor meget en penis vokser.... Det er forskelligt..
    På engelsk er der et godt udtryk.. Detlyder ikke så godt oversat:
    Nogen har en grower...
    Andre har en shower...

    Ne grower er en der vokser ret meget.. Mens en shower er en der er lang hele tiden men vokser ikke ret meget ved erektion....

    Nu er den slappe jo svær at måle... For begynder man at pille, så kan der ske ting og sager..

    Jeg selv en grower.... glans vokser ikke så meget igen... Men skaftet...
    fra ca 1½ cm til 15 cm.... Dertil skal glans tillægges..

    Når man ser på længden af en penis.. så bør man sådan set måle fra anus... JA... lyder som snyd... men det er det ikke.. og så er det ingen der har en på 1½ cm....
    Men dette har så indflydelse fra hvor tyk man er... For jo tykkere man er, jo mere bliver inde i kroppen...
    Og der findes billeder på nettet, hvor penis faktisk ikke er ude det frie.. Men der så oftest nogle meget kraftige personer..
  • Indstillinger
    Jeg vil selv sige min kun er 2-3 cm i slap og jeg er selv 14.. faktisk 14 et halvt.. den er aldrig vokset^^ .. dog er den omkring 7 i stiv. har ikke turde at vise mig selv i badet i skolen. Har fundet på løgne om grunden til det.. Er forholdvis tynd og har et godt stofskifte.. dog laver jeg ikke så meget. Min læge sagde at det var normalt.. jeg tænkte selvfølgelig bare at alle læger siger det. Men jeg har et større problem. Jeg har virussen "herpes" i kroppen som er meget normal, som vises ved munden som forkølelsessår men jeg ved ikke om det også kan komme ved penissen af det? nogen der ved det fordi jeg har en masse knopper de er ikke store heller ikke små.. har haft det i mange år og tænkt det var normalt indtil jeg sammenlignede det med mit "herpes" ved munden.. det så egens ud og lignede bobler. Er helt ude at skide.. ved ikke hvad jeg skal gøre.. tør ikke at tage til lægen igen.. første gang var en stor udfordring nok. ( ved ikke om det kan hjælpe da jeg også selv søger svar. så bare at der var nogle i chatten der vidste noget om det.)
  • Indstillinger
    Hej Jacob

    Jo, du kan godt få "forkølelsessår" på penis. Forkølelsessår er et herpesvirus, oftes HSV1, mens HSV2 oftest er den man får via sex.

    Men har du forkølelsessår og er kommet til at røre ved det umiddelbart inden du rører ved penis, så kan du godt overføre smitte.

    Det er lidt svært at vurdere præcis hvad de bobler du beskriver på penis præcis er, så jeg synes da du skulle gå en tur til lægen. Uanset køn, er lægen vant til at se på de regioner og ville aldrig gøre grin med dig -end ikke tænke tanken.

    Der findes medicinsk behandling mod herpesvirus på penis, det er vigtigt fordi du kan smitte andre, og især er det smertefuldt hvis din kvindelige partner får det.

    Du kan sagtens gå til lægen uden at snakke med dine forældre først, men jeg synes da det er det allerbedste hvis de også ved det.

    Og så husk, Man er først fuldt udviklet som ca. 25-år. Ja, I læste rigtigt. Så der er altså lang tid til at penis kan nå at blive større i.

    Men som andre har skrevet, så er pubertet hos 10-årige drenge tidligt, og det bør da lige tjekkes en ekstra gang (ved godt at det ikke lige var dig, Jacob).
  • Indstillinger
    Tak fordi du har svaret. :)
    Men det er ikke for nylig det er kommet... jeg er dog først gået op i det for 1-2 år siden men det har da været der i nogle år. Tror også jeg går til lægen. men har bare været der 1 gang med det men det var nu mere om det med puberteten. (Har aldrig haft sex med en pige før.) så jeg tror ikke smitten er først videre :)
Log in eller Registrér for at kommentere.