14 årig med 1 cm lang penis!!!
Hej alle i andre derude
Jeg vil lige spørge jer om det er normalt at have en penis, der kun er 1-1,5 cm lang i slap tilstand, når man er 14 år, men det skal lige siges at den ca. er 7 cm i erigeret tilstand.
Så er der andre derude der har haft en så lille penis i 14 års alderen?
Og synes i jeg skal gå til lægen med det?
Jeg vil lige spørge jer om det er normalt at have en penis, der kun er 1-1,5 cm lang i slap tilstand, når man er 14 år, men det skal lige siges at den ca. er 7 cm i erigeret tilstand.
Så er der andre derude der har haft en så lille penis i 14 års alderen?
Og synes i jeg skal gå til lægen med det?
Kommentarer
Det er da bemærkelsesværdigt at den vokser fra 1-1½ cm til 7 cm. Har du skrevet forkert? For det er godt nok en stor forskel...
Uanset hvad:
Du er på vej ind i puberteten, og det betyder, at alt på dig vil vokse de næste år - også penis.
Så jeg ser ingen grund til at tage til lægen. Med mindre du slet ikke er begyndt at få tegn på pubertet (hårvækst, stemmen i overgang), for så kan man måle om der er kuk i hormonerne. Men igen; der er såmænd også nogen der først kommer i puberteten når de er 15-16 år.
Jeg må indrømme, jeg studser noget.
Hvis den virkelig kun er 1 cm. kunne du godt prøve at spørge lægen om der kan være noget ubalance i dine hormoner.
Hvordan ser du ellers ud dernede? Altså er det "normalt"?
Hvis penis er 1 cm eller måske 1,5 cm. Så er der bestemt noget galt.
Jeg må tilslutte mig og sige at 1 cm virkelig ikke er normalt når man er i din alder.
Den størrelse findes vist sjældent hos andre end babyer.
Men jeg er sådan set også blevet i tvivl om om det er et seriøst indlæg, for jeg har læst mig til, at penis gennemsnitligt vokser 60% ved erektion, så at din skulle vokse 700% lyder lidt for vildt; og bekræfter blot at du nok bør ses af lægen hvis det er rigtigt hvad du skriver.
Men ser resten af din krop ud som de andre drenges?
Hilsen Mathias