2 uger lang mensturation p-piller
hej jeg er en ung kvinde,
der lige er startet på p-piller, jeg fik af vide af min læge at jeg skulle starte på p-pillerne, af næste start af menstruation.
Det har jeg så gjort, men efter p-pillernes start har min menstruation hellere ikke stoppet dette har nu gjort at jeg har haft menstruation i 2 uger, jeg har blødt hver dag, ved ikke om dette er normalt eller om jeg burde gå til lægen.
der lige er startet på p-piller, jeg fik af vide af min læge at jeg skulle starte på p-pillerne, af næste start af menstruation.
Det har jeg så gjort, men efter p-pillernes start har min menstruation hellere ikke stoppet dette har nu gjort at jeg har haft menstruation i 2 uger, jeg har blødt hver dag, ved ikke om dette er normalt eller om jeg burde gå til lægen.
Kommentarer
Hvis man oplever noget med medicinen, som man ikke kan få et svar på ved at læse indlægssedlen, bør man altid kontakte sin læge og bede om grundigere information.
Al medicin er godt for noget og mindre godt for andet og man bør altid opveje formålet med medicinen kontra bivirkningerne.
men er der ikke andre der har haft en længere menstruation efter at de startede på p-piller ?
Det kan være nødvendigt med et andet mærke hvis man har blødning... Eller en anden præventionsform! Fx. spiral...
Hilsen anonym