Kunne det være diabetes 1?
Hej, jeg er en dreng på 16. Den seneste måneds tid har jeg haft meget stor vandladningstrang. Har undersøgt hvad det kunne være på nettet og kunne det måske være diabetes. Jeg har ikke tørst eller lidt noget vægttab, eller haft andre decideret symptomer, men er nu alligevel bekymret.
Var til lægen for at få tjekket for blærebetændelse og de var det ikke. Tænkte på om de ville kunne se det i samme prøve om det var diabetes, for i så fald ville der jo ikke være grund til bekymring? Please hjælp her, er lidt lost?
Hilsen en bekymret!
Var til lægen for at få tjekket for blærebetændelse og de var det ikke. Tænkte på om de ville kunne se det i samme prøve om det var diabetes, for i så fald ville der jo ikke være grund til bekymring? Please hjælp her, er lidt lost?
Hilsen en bekymret!
Kommentarer
men en anden ting ---det er vinter og koldt er dine bukser varme nok ---der er ikke meget varme i coboy bukser ---jeg ved ikke om drenge bruger overtræks bukser ---jeg ved at mine drenge har ekstra lange underbukser når de er på ski ---sports under tøj --er populært hos dem
Hmm, har prøvet med ekstra strømper og underbukser, men kulden burde vel ikke have noget at sige? Jeg sidder jo mest inde i skolen om dagen og ellers arbejder jeg? Det ville da virke lidt mærkelig hvis det var det der var skyld i det?
Ellers kunne jeg ikke se hvad der skulle være skyld i hyppig vandladningstrang i min alder?
din trang til at tisse tit --kan godt skyldes kulde ---men du må ønske dig lange sports under bukser du har under dine andre bukser --
det er der intet flovt ved ---det bruger skiløberne ----det kan godt være du ikke fryser --men du bliver kold ---
Jeg vil også ringe til lægen imorgen, for at få et svar! For jeg det med det samme derude? Eller skal den først undersøges yderligere?
Vil da ud og have anskaffet mig sådan nogle og så har min mor sagt jeg skal drikke tranebærssaft.
jeg havde en læge som sagde --den bedste medicin er at få undersøgt tingene ---så man ikke danner sig nogle forkerte billeder
har du talt med din læge om at du tror du har diabetes ----
Altså min morfar havde det, så en lille mistanke kan vel ikke undgås? Men synes da også jeg burde have andre symptomer end bare den ene her??
du er en meget kvik dreng --der går op i og tager hånd om dit liv --
Jeg skal nok skrive herinde når jeg ved hvad udfaldet blev. Håber selvfølgelig på det bedste, og de fleste jeg har snakket med siger dog også at de tvivler på det er diabetes, men nu må vi se.
Håber på det bedste!