Piger med skæg ??
Hej alle sammen, jeg stor med et problem her.
I vil nok bede mig om at læse "Uønsket hårvækst i ansigtet - hjælp!"
Men jeg står med samme problem næsten.
Jeg er en pige på 22år, & har altid haft dun på overlæben, hagen og halsen.
Her den anden dag opdagede jeg så at de var blevet lange, stive & sorte, og jeg tør ik plukke dem af, i frygt om at det bliver værre !
jeg har desuden også opdaget to sorte hår om min brystvorte & mine hår på maven (pikslipset) er også blevet ret stive, men ik sorte endnu, hva fanden gør jeg ?
noget andet også, hver gang jeg drikker springer min krop ud i bumser & det er aldrig sket før, det er noget der er startet for et par måneder siden & det går mig virkeligt også meget på, jeg holder mig fra alkohol, og har ik lyst til at feste med alkohol mere..
HJÆÆÆÆÆLP!! på forhånd tak
I vil nok bede mig om at læse "Uønsket hårvækst i ansigtet - hjælp!"
Men jeg står med samme problem næsten.
Jeg er en pige på 22år, & har altid haft dun på overlæben, hagen og halsen.
Her den anden dag opdagede jeg så at de var blevet lange, stive & sorte, og jeg tør ik plukke dem af, i frygt om at det bliver værre !
jeg har desuden også opdaget to sorte hår om min brystvorte & mine hår på maven (pikslipset) er også blevet ret stive, men ik sorte endnu, hva fanden gør jeg ?
noget andet også, hver gang jeg drikker springer min krop ud i bumser & det er aldrig sket før, det er noget der er startet for et par måneder siden & det går mig virkeligt også meget på, jeg holder mig fra alkohol, og har ik lyst til at feste med alkohol mere..
HJÆÆÆÆÆLP!! på forhånd tak
Kommentarer
Hvis du barberer dem væk bliver de stive lige når de vokser ud, men kun i begyndelsen. Jeg hiver mine ud med en pincet. Det har jeg gjort i 50 år.
Først det sidste år er det blevet en smule værre, men det er ene og alene fordi jeg er blevet ældre, og vi har en tendens til det i min familie.
Du kan jo også bruge den dyre metode, hos en kosmetolog.
Da jeg var frisør lærte vi netop det ikke var andet end en skrøne, men den lever i bedste velgående. Siden har jeg også læst mere omkring dette emne.
Det er og bliver en skrøne.
Du kan spørge lægen, som måske ved om det er noget hormonelt. Hvis det er mere end almindelig hårvækst.
Bare for en sikkerheds skyld.
Det ville jeg ihvertfald gøre.
Ved ikke om du har set det, men som jeg nævnte i "Uønsket hårvækst i ansigtet - hjælp", har jeg prøvet produktet Hår Stopp - Ansigt. Det virkede rigtigt godt på mig dengang jeg havde samme problemer. Det tager lidt tid før man ser resultater, men det betaler sig.
Knus
Held og lykke! (-: