Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Søger dygtig endokrinolog, som er åben for Thyroid/Armour

2

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej,
    Hans Perrild har sin konsultation i Lyngby; Boulevarden 2, i nogle andre lægers klinik - ring til dem, så får d en tid.
  • Indstillinger
    er der nogen, der kan anbefale en dygtig endokrinolog i Jylland/fyn - også gerne privat praksis - er ved at bestille tid ved Prerild - men vil selvfølgelig
    helst hvis der var en lidt nærmere - har I gode erfaringer - vil gerne høre om lavt -stofskifte behandling
    på forhånd tak
  • Indstillinger
    Jeg vil, ligesom jeg kan se flere andre har gjort, også advare imod endokrinolog Klaus Kølendorf på Frederiksberg. Jeg har lavt stofskifte (positiv anti-TPO) og var til konsultation hos ham for ikke så længe siden. Han startede med at være venlig og spørge ind til min nuværende behandling. Herefter holdt han en lang moralsk enetale. Da jeg begyndte at stille spørgsmål, rejste han sig efter kort tid og åbnede døren, som tegn på at konsultationen var forbi.

    Jeg er sikker på, at de fleste opsøger en anden endokrinolog bagefter, ovenpå sådan en oplevelse.

    Jeg vil meget gerne tale med en endokrinolog der er åben for at behandle med kombinationspræparater (T3/T4) samt naturlige stofskiftehormoner. OG som interesserer sig for lavt stofskifte og for at tale med mig og høre om mine symptomer! Kan I anbefale nogle? Jeg bor i Kbh men har ikke noget imod transport; ej heller at betale selv, hvis det er det der skal til. Kokos14
  • Indstillinger
    Jeg har gået hos Klaus Kølendorf de sidste 10 måneder og jeg har været glad for ham. Han lytter til hvad jeg har at sige og svarer på spørgsmål. Jeg er i dag på kombi behandling hos ham. Får euthyrox og lio :0)
  • Indstillinger
    Hej
    Jeg har lavt Frit T3 og kommet i behandling med Thyroid hos Eva Lydeking.
  • Indstillinger
    Tusind tak for dit svar. Bliver du også behandlet med T4 præparat?
    Jeg har for nyligt været hos endokrinolog Hans Perrild og er i den forbindelse startet med Euthyrox. Hvis det viser sig at præparatet ikke virker vil jeg spørge ham om mit T3 ikke skal vurderes mhp evt. opstart med Thyroid. Hans Perrild er en meget sympatisk og lyttende læge. Et varmt og behageligt menneske.
  • Indstillinger
    Jeg er kun blevet testet lavt på Frit T3. Har nu været i behandling 10 dage med Thyroid.
    Godt at høre du har fundet en der kan hjælpe dig.
    Ellers kan du altid prøve Eva Lydeking. Har fået hjælp af hende til flere problemer.
    hilsen
    Lisbeth
  • Indstillinger
    OK! Tusind tak for dine tips!
  • Indstillinger
    YES, jeg har lige fundet ud af, at Søren Flytlie, Læge Flytlies Privatklinik, www.flytlie.com Århus kan udskrive Thyreoid! Man skal betale for konsultation. Han er gl. privatpraktiserende og nu alternativ læge og er højt anerkendt. Så jeg venter på min tid ved ham d.21.11.14.
    Spred rygtet, venner! :-)
  • Indstillinger
    Hvor finder man Eva Lydeking? Jeg kan finde en Eva Lydeking Olsen i Kbh, men kan ikke se at hun har med endokrinologi at gøre :)
Log in eller Registrér for at kommentere.