Hej ja lad os håbe det bare er det ,men ungdomssløvsind og andre psygiskesygdomme viser sig også på disse tidspunkter med konstant træthed. derfor skal man tage det alvorlig og blive tjekket hos lægen mm
Jeg kan genkende min egen situation med træthed konstant i 40 år, inden man fandt ud af, at jeg led af søvnsygdommen 'Narkolepsi', som jeg nu bliver behandlet for. Jeg synes, at jeg har fået et nyt syn på mit liv, fordi jeg ved, at min tilstand (træthed osv.) er reel - og ikke tegn på dovenskab.
Jeg synes, du skal bede din læge om en henvisning til en psykiater og få en tid hos Danmarks førende forsker i søvnsygdomme, dr. Gordon Wildschiøtz. Hvis din læge ikke tager dig alvorligt og ikke vil give dig en henvisning, så du kan blive ordentligt undersøgt, vil jeg råde dig til at skifte læge - længere er den ikke.
Du har en sygdom og det er ikke til underholdning for din læge, du kommer og beder om hjælp!
Venlig hilsen
Inge Lise Christinsen :-)
Kommentarer
Jeg synes, du skal bede din læge om en henvisning til en psykiater og få en tid hos Danmarks førende forsker i søvnsygdomme, dr. Gordon Wildschiøtz. Hvis din læge ikke tager dig alvorligt og ikke vil give dig en henvisning, så du kan blive ordentligt undersøgt, vil jeg råde dig til at skifte læge - længere er den ikke.
Du har en sygdom og det er ikke til underholdning for din læge, du kommer og beder om hjælp!
Venlig hilsen
Inge Lise Christinsen :-)