Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Min elskede kigger efter andre kvinder

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    JA, selvfølgelig gør han da det. Det gør ALLE sunde mænd og det bliver aldrig anderledes.

    Hvis vi mænd først ikke kigger på damer, er det fordi vi er døde. Det er naturgivent.
    Som mand er til at få pip af, altid at skulle bebrejdes, hvis man glor efter damer.
    Selv er jeg gift på 42. år og er vi er ved at glide mere og mere fra hinanden især pga min kones evindelige kontrol og overvågning. I guder hvor har vi haft totalt tåbelige og ødelæggende "ture" over indbildte "affærer".

    Sidder jeg og ser på en netavis og der blandt de mange billeder, der forekommer der er et "farligt" billede, og hun ser det over skulderen på mig, er der straks en bitter bemærkning. Jeg har måske oven i købet ikke set det "forbudte" billede endnu, men læser en helt anden artikel. Men det tror kvinder vel ikke på?

    Kommer der en udsendelse i fjensynet, hvori der forekommer frække damer, bliver der slukket!!

    Sikke noget pis, for at sige det rent ud, at ødelægge sin og partnerens tilværelse med at gøre sig bekymringer over et sådant imaginært problem.
    Er der en ting vi mænd virkelig i bund og grund hader og afskyr, så er det sure koner, der bilder sig en masse problemer ind.
    Det kan kvinder jage enhver mand væk med. Om konen har taget på med alderen og hun får rynker, ser man overhovedet ikke, hvis hun dog bare kunne lægge mistro og surhed til side og opføre sig nogenlunde som da man fandt hinanden.

    De dage, hvor konen ikke er sur og vranten, er 10 gange mere værd end selv de bedste feriedage eller de bedste restaurantbesøg osv.

    Hold dog for pokker op med at være så forbistret mistroiske og vær i stedet for glade og imødekommende, så bevarer I mandens opmærksomhed og kærlighed.
    Og kvinder behøver ikke vende og dreje alt på en guldvægt, hvad en mand siger. Han mener sjældent så meget fordækt ved det han siger.
    Hold da helt kæft, hvor er jeg plumpet helt uforvarende i mange gange, med surhed og vrisserier til følge.

    Nå det var helt tilfældigt at jeg dumpede ind her, og det er nok ikke et sted jeg skal komme igen på, da man jo bliver vanvittig over at læse om sådanne indbildte og selvskabte problemer.
Log in eller Registrér for at kommentere.