Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

ER SÅ FANDENS BANGE FOR HIV!

2»

Kommentarer

• Det er muligt han bliver provokeret, fordi du ikke stoler på og mistænker for det du gør. Der er naturligvis også risiko for, at han har HIV, men der er kun 250 nye smittede om året og det er ikke mange. Der er f.eks. omkring 30.000-40.000 årligt der bliver smittet med klamydia.
    Jeg tror desuden, at en HIV smittet tager sine forholdsregler inden sex af nogen slags, så jeg synes heller ikke du skal være bekymret, men et blodprøvetjek er da en udemærket idé.
  • Hvad så hvis man var sammen med samme fyr et par gange, MEN han kunne ikke komme igennem en ergo er stadig jomfru.. Da det er længe siden husker jeg ikke om han fik udløsning, men det mener jeg ikke da det hele var smertefuldt og lukket dernede på mig..
    Var hos en læge som ikke mente det var nødvendigt at blive testet for det da jeg stadig var jomfru, hun lavede dog en gynækologisk undersøgelse og tog tester for klamydia og gonoré som jeg blev testet negativ for,
    Efter en måneds tid ringede jeg til en anden læge som sagde at man skal have fuldbyrdet samleje og jeg ikke skulle være bekymret fordi jeg stadig er jomfru.
Log in eller Registrér for at kommentere.