ER SÅ FANDENS BANGE FOR HIV!
Jeg håber i derude kan hjælpe med med dette..!
- Jeg er meget bange for HIV, så derfor beskytter jeg mig med kondom, hvis jeg skal ha´samleje med en fyr.
Men fordi jeg lider af bakterieangst, så vasker jeg mine hænder utrolig tit, og især i vinters var vejret med til at gøre mine hænder ekstra tørre, og sprukne, så der kom små rifter der blødte.
Men rifterne fik ikke rigtig en chance for at hele, fordi jeg hele tiden vasker mine hænder igen og igen, så de bliver åbnet på ny, hvis i kan følge mig.
Jeg havde så den 3/3-10 mødt en fyr, som var almindelig dansk mand, på 23. Og vi havde gensidig håndsex, og jeg ved godt at det ikke smitter med HIV på den måde bare. Men jeg havde lige inden vasket hænder, så størknet blod kom væk, og rifterne var forholdsvis åbne.
Ikke fordi jeg regnede med at jeg skulle lave noget med ham, men 5 min efter gav jeg ham så et handjob.
Han havde ikke udløsning, men var fugtig med præsæd.
Og nu er jeg så skide bekymret for om han har HIV, og om chancen for at blive smittet på den måde skal tages alvorlig og er reel?
Kan i hjælpe mig herinde, for jeg er så bekymret, at jeg ikke engang kan holde ud at gå i skole, og ja - jeg ved godt at jeg bare kan blive testet, men så nemt er det heller ikke med angsten, som siger fra.
På forhånd tak
- Jeg er meget bange for HIV, så derfor beskytter jeg mig med kondom, hvis jeg skal ha´samleje med en fyr.
Men fordi jeg lider af bakterieangst, så vasker jeg mine hænder utrolig tit, og især i vinters var vejret med til at gøre mine hænder ekstra tørre, og sprukne, så der kom små rifter der blødte.
Men rifterne fik ikke rigtig en chance for at hele, fordi jeg hele tiden vasker mine hænder igen og igen, så de bliver åbnet på ny, hvis i kan følge mig.
Jeg havde så den 3/3-10 mødt en fyr, som var almindelig dansk mand, på 23. Og vi havde gensidig håndsex, og jeg ved godt at det ikke smitter med HIV på den måde bare. Men jeg havde lige inden vasket hænder, så størknet blod kom væk, og rifterne var forholdsvis åbne.
Ikke fordi jeg regnede med at jeg skulle lave noget med ham, men 5 min efter gav jeg ham så et handjob.
Han havde ikke udløsning, men var fugtig med præsæd.
Og nu er jeg så skide bekymret for om han har HIV, og om chancen for at blive smittet på den måde skal tages alvorlig og er reel?
Kan i hjælpe mig herinde, for jeg er så bekymret, at jeg ikke engang kan holde ud at gå i skole, og ja - jeg ved godt at jeg bare kan blive testet, men så nemt er det heller ikke med angsten, som siger fra.
På forhånd tak
Kommentarer
Du skriver, at du lider af bakterieangst, men det er vist lidt værre end som så. Har du hørt om OCD? Du bør virkelig tale med din læge om det. Du ved jo godt, at det ikke er spor godt at vaske hænder så meget at de sprækker, og at din angst er alt for voldsom i forhold til den reelle fare ved at færdes i denne verden.
Hvis han nu er HIV smittet.
Og jeg havde åbne sprækker på hænderne.??
Du var sammen med en mand, som du på ingen måde beskriver som værende i risikogruppen for at være HIV-smittet. Selv hvis du havde samleje med en HIV-smittet er risikoen for at blive smittet ekstremt lille, så at din hånd med rifter er kommet i kontakt med smule præsperm bør ikke slå dig ud af den.
Så tag det bare roligt. Om tre måneder må du så gå til lægen og få taget en blodprøve hvis du stadig er urolig.
Får du behandling for din OCD? Du kan jo tale med din behandler om det her.
Men - jeg ser at Solo i flere tråde anbefaler kopattesalve/Helosan. Det var hittet for 20-25 år siden, men det er det ikke mere. Den salve er ikke helt så uskyldig, som man troede den gang, men der findes andre ganske udmærkede cremer og salver, du kan bruge, når du har disse problemer med din hud.
Spørg apotek eller Matas til råds. Netop dette har de begge steder en god viden om.
Han siger at jeg må gå til lægen og få afvide hvad svar han fik osv, han er enten provokerende, eller også ved han udemærket at han er hivsmittet.
Det bekymrer mig også at han siger at han har "sukkersyge", og bliver testet hos lægen hver 3 månede, altså en blodprøve.
Det er så bare mærkeligt at man også hver 3 månede, skal kontrolleres med hiv.
Har en idé om at han bruger "sukkersyge" til at dække over HIV.
Jeg er også bekymret fordi jeg har haft symptomer, og kan mærke hævede kirtler stadigvæk, efter 6 uger siden jeg var syg.
Men ved ikke om dem på mine inderlår er lymfeknuder, eller fedtknuder.
Han lyder sgu godt nok som lidt af en klaphat. Jeg kan godt forstå, at du bliver bekymret når han opfører sig underligt - men jeg håber, at det "bare" er din OCD der får dig til at overreagere.
Af hvilken årsag ved du at han går til læge hver tredie måned på grund af sukkersyge? Såfremt han går til læge og bliver testet for kønssygdomme hver tredie måned som du mistænker, så vil jeg mene, at du har endnu mindre grund til bekymring end jeg mente i forvejen.
Jeg syntes, at du skal ringe til din læge i morgen og komme og få en snak med vedkommende om din angst for HIV og få set på de knuder der så du kan blive lidt mere afklaret.
Og hvad med at opsøge eller ringe til fyren og bed om konkret svar på hvornår han sidst er blevet testet for HIV...? Formoder at du har gjort det, men gør det da igen.
I realiteten skal han vel oplyse dig om det hvis han er smittet. Det er strafbart at dyrke ubeskyttet sex uden at oplyse at man er hiv-smittet. Jeg vil dog ikke lægge hovedet på blokken om hvorvidt hånd-sex gælder i den sammenhæng, men moralsk set skal han da give dig et klart og tydeligt svar.
Men igen: Jeg tvivler på at han er hiv-smittet, og HVIS han er, så er risikoen for at du skulle være blevet smittet ekstremt lav - selv ved samleje er den under 1%. Ergo: BARE ROLIG!
Og senere da jeg blev nervøs for om han var smittet med HIV, så spurgte jeg ham om han var blevet tjekket, og der sagde han at han da ikke vidste om han havde HIV, for han var aldrig blevet tjekket for det.
Men at han ingen mistanke havde til det.
Og så spurgte jeg på et tidspunkt om hvor tit han fik taget blodprøve hos lægen for sukkersygen, og der sagde han 3 måneder.
Ja jeg har ringet til ham mange gange, og hver gang er han mystisk omkring det, og jeg får aldrig noget svar. Han provokerer bare, og siger at jeg må gå til min egen læge og få taget en test, for at se hvad svar han fik.
Jeg ved godt at risikoen måske er lille, men jeg tænker jo bare hvis der er åbne sår og rifter, så må den jo være større end ubeskyttet samleje.