Hej jeg er nede på 612,5 mg om ugen altså 87,5 pr dag om jeg skal yderligere ned må tiden jo vise. Om man skal gå langsomt eller hurtigt ned det skal man jo mærke med sig selv. Jeg forstår ikke helt når de tager medicinen fra folk hvad sker der så? Bliver man ikke lige så dårlig? vh Petra
Min vægt rutsjer op og ned. Lige før jul tabte jeg pludseligt 5 kg. Der var tallene også høje. Så tog jeg på men kun et par kg og nu taber jeg mig igen. Min vægt svinger med tallene. Men ligger dog højest med en variation på 5 kg.
Men endo. hans perrild vurderede at jeg har ligget for højt i al for lang tid, så han satte mig ned med 100 mcg om ugen dog skulle jeg tage dem før min morgenmad. Det har jeg gjort i 3 uger og nu er jeg så hyber og har det rigtigt skidt igen. Kan ikke være i mig selv. Skal ringe til ham i morgen, da der må være tale om for høj dosering igen eller også kan jeg bare ikke tåle at spise dem uden morgenmad. jeg har tykke hudfolder ved næsen som forværres dag for dag..
For H. hvor er jeg træt af at denne medicinforandring skal ødelægge et ellers godt arbejdsliv og liv i det hele taget...
Ja det er takket være Glaxos svinestreg at der er så mange der stadig lider .
Du har altså også været meget uheldig med mange ulidelige symptomer.
Vi må håbe der snart kommer en bedring.
Jeg har faktisk selv været utrolig heldig.Jeg har ikke haft så mange symptomer som mange andre.
Det med svimmelhed, synsforstyrrelser og træthed i øjnene kender jeg også alt til. Jeg har som flere andre været til både øjenlæge og øre-næse-halslæge og der er intet galt.
Det er ganske enkelt stofskiftet der er årsag til svimmelhed.
Jeg har også oplevet pludselig voldsom svimmelhed, så jeg slet ikke kunne rejse mig eller stå. Og jeg bliver svimmel ved det mindste.
Det kan være en kombination af stofskiftet og bivirkninger af medicinen.
jeg har fået beked på at tage 100 mg Euthroxyn mandag/onsdag/fredag og 50 mg de resterende dage. Det har jeg så gjort siden i mandags og idag er jeg bare så svimmel. Kan det være resultatet af op- og nedturene?
Kan stofskitet håndtere disse udsving? Er der nogen som har en mening om det?
Kommentarer
Jeg fik 150 micr. eltroxin om dagen i 5 år
Derefter 150 micr. euthyrox i 7 måneder.
Dette er gået virkelig godt indtil 1.maj.
Jeg begynder så at gå langsomt ned til 125 micr. pr. dag.
I mandags ryger jeg så ind med 112 iført iltmaske, hjerte apparater og et blodtryk på 190.
Jeg var så hos min almindelige læge i torsdags, hvor han tog blodprøver,og blodtryk og bad mig om at gå ned i dosis med det samme.
Han frarådede mig at vente ( 3 uger ) til hospitalet havde tid ( se tidligere indlæg ) uanset hvor svært de så havde ved at hitte ud af det.
Jeg er nu gået ned til 100 micr. om dagen og skal så ned til ham igen på torsdag.
Hilsen Albini.
Det kommer der også til, det er trods alt en nedgang på 33 %.
Allerede de 2 dage jeg kun har taget 100 micr. syntes jeg det har lettet lidt.
HILSEN ALBINI:
Da i satte dosis ned på euthyrox---- Hvad skete der så med vægten?
.
HILSEN ALBINI.
Ingenting.Jeg slæber fortsat rundt med de 5 kilo jeg tog på ved ny Eltroxin. vh Petra
Men endo. hans perrild vurderede at jeg har ligget for højt i al for lang tid, så han satte mig ned med 100 mcg om ugen dog skulle jeg tage dem før min morgenmad. Det har jeg gjort i 3 uger og nu er jeg så hyber og har det rigtigt skidt igen. Kan ikke være i mig selv. Skal ringe til ham i morgen, da der må være tale om for høj dosering igen eller også kan jeg bare ikke tåle at spise dem uden morgenmad. jeg har tykke hudfolder ved næsen som forværres dag for dag..
For H. hvor er jeg træt af at denne medicinforandring skal ødelægge et ellers godt arbejdsliv og liv i det hele taget...
Du har altså også været meget uheldig med mange ulidelige symptomer.
Vi må håbe der snart kommer en bedring.
Jeg har faktisk selv været utrolig heldig.Jeg har ikke haft så mange symptomer som mange andre.
Jeg håber virkelig at du snart får det godt igen.
Hilsen Albini.
Det er ganske enkelt stofskiftet der er årsag til svimmelhed.
Jeg har også oplevet pludselig voldsom svimmelhed, så jeg slet ikke kunne rejse mig eller stå. Og jeg bliver svimmel ved det mindste.
Det kan være en kombination af stofskiftet og bivirkninger af medicinen.
jeg har fået beked på at tage 100 mg Euthroxyn mandag/onsdag/fredag og 50 mg de resterende dage. Det har jeg så gjort siden i mandags og idag er jeg bare så svimmel. Kan det være resultatet af op- og nedturene?
Kan stofskitet håndtere disse udsving? Er der nogen som har en mening om det?
VH,
solskin