Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Frustration...

2»

Kommentarer

• Hey begge 2..

Har læst hvad i begge skrev, og synes der er meget fornuft i det hele. Jeg mener dog at det kan skyldes begge dele, og også den følelse jeg har.
    Fordi jeg har de voldsomme problemer med min mave/tarm, og jeg har de problemer med sult, jaa så gør det jeg har det sværre psykisk.
    Jeg har meget svære ved at overskue ting, og jeg føler bare min verden går under hver morgen. En ting er at vågne tidligt pga min depression, men når jeg så har kvalme, diarre, mavesmerter og voldsom sult, så bliver det overhovedet ikke bedre..

Min læge sagde i går da jeg ringede og spurgte om candida at det var alternative behandlere der snakkede om det. Og hun afviste der derfor blankt. Hun holdt fast på jeg har de problemer med maven, fordi jeg ikke spiser nok i løbet af dagen, og ska nu spise således

7-8 havregrød til morgenmad
    10 grovbolle + evt frugt
    12 frokost
    15 grovbolle+ evt frugt
    18-19 aftensmad
    22 havregrød

Hun mener at dette vil skabe balance, men i mine øjne er det vildt meget mad, og er jeg slet ikke vandt til. Ikke fordi jeg overvægtig eller for tynd. Jeg vejer 63,8 og er 170, så ligge rigtig fint, og har aldrig haft problemer med det. Skal i 10 dage min. spise sådan og se om det ændre noget.

Hun har taget blodprøver for følgende, sukkersyge, kolestorol og blodprocent og ikke andet. Har ikke fået tjekket mit vitamanindhold i kroppen osv. Og jeg vidste ikke det er noget de SKAL gøre når man stiller diagnosen depression.. Men jeg føler bare lidt at der hele tiden er noget galt, og føler hun tænker "ringer hun igen", når jeg ringer med den ene og den anden ting. Og jeg ved godt det er dumt at tænke for hun er der for at hjælpe mig, og føler jeg også hun prøver på. Men jaa. min depression får mig bare til at tænke al muligt.

Jeg vil bare gerne snart ha en løsning da det er til stor gene. Heldigvis er mine maveproblemer kun om morgen med diarre osv, men har smerter igennem hele dagen ofte, med krampe agtige følelser, og smerter som "jag" bare konstante. Og så har jeg store problemer med rumlen i maven.

Burde jeg ringe og bede om at få tjekket mit vitaminindhold?
  • Hej Amilea

Jeg kan se, at Kameliadamen har svaret dig inde på en anden tråd.
    Det er godt, for som du kan se, er den fysiske side af sagen ikke lige mit stærke område :-)

KH Helene
  • Det også bare i orden. Det altid rart at få hjælp til begge dele..
Log in eller Registrér for at kommentere.