Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Undersøgelsen

2»

Kommentarer

• Hej

Ville lige sige hvordan jeg har det :) Jeg har haft en cyste ved æggestokken som de fjernede og de sagde også dengang at bare bliv gravid det hjælper. Så fik jeg p.pille non stop og det har gjort mit liv meget bedre og har fået livskvalitet igen. Før kunne jeg bløde i over en uge, tog hovedpine piller for at tage smertern fik forstoppelse i ugen efter og endte tit med kun at have en normal uge uden gener. Derfor var det en lettelse at få p.pillerne hele tiden.
    Jeg har så lige været på riget som siger at jeg bare skal fortsætte med dem til jeg vil v ære gravid. Da jeg har endo er det svært at blive gravid og den ene side at underlivet ser mast ud så det gør det også svært derfor reagensglas. Men han sagde også at når man så har været gravid ville det komme igen. Man kan også få hormonspiral. Men ligenu er p.piller en fin løsning. Så jeg synes du skal vælge om du vil prøve at blive gravid nu, ved ikke hvor gammel du er, men de siger 37 er det senest de kan hjælpe en. Eller om du vil vente nogle år og så tage p.piller som kan give dig livs kvaliteten tilbage hvis du er endt i ert sort hul som jeg var. De har også scannet mig og ikke fundet nye cyster så på mig var det måske "håeber" kun den ene cyste som gjorde så meget skade.
    held og lykke

karina
Log in eller Registrér for at kommentere.