En god endokrinolog i Københavnsområdet?
Hej,
Jeg bliver i øjeblikket fulgt af min praktiserende læge i forhold til justering af Euthyrox, og hun ved intet om det. Jeg vil derfor høre, om der er nogle, der kan anbefale en god endokrinolog i Københavnsområdet?
På forhånd tak for hjælpen
Anne34
Jeg bliver i øjeblikket fulgt af min praktiserende læge i forhold til justering af Euthyrox, og hun ved intet om det. Jeg vil derfor høre, om der er nogle, der kan anbefale en god endokrinolog i Københavnsområdet?
På forhånd tak for hjælpen
Anne34
Kommentarer
Hilsen Kirsten
Jeg kan, som Kirsten, varmt anbefale Hans Perrild.
Han har desværre ikke overenskomst med sygesikringen, så du må betale selv.
Bare du holder dig langt væk fra Klaus Kølendorf på Frederiksberg!
Hilsen Inge
Jeg vil kontakte ham, I anbefaler - hellere betale selv, end at blive dårligt behandlet!
- Anne34
har for år tilbage under min anden graviditet brugt Anni på FRB hospital.
Anne34
må man spørge hvor meget det koster og hvor mange gange skal du komme der...mvh. jytte
Undskyld mit sene svar - havde ikke set dit indlæg.
Så vidt jeg husker var det 950kr for første gang og herefter 850kr pr. gang. Jeg har kun været der den ene gang, hvor han gav mig råd til, hvordan jeg kommer videre i forhold til at få styr på stofskiftet igen... Nu bliver jeg fulgt med blodprøver hos egen læge... men jeg overvejer, om jeg skal henvende mig til ham igen, hvis jeg ikke kan få styr på doseringen. Ellers tror jeg, jeg vil bede om henvisning til Bispebjerg, da det lyder som om, der er flere gode læger der.
Mh
Anne
mvh. jytte