Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

En god endokrinolog i Københavnsområdet?

Hej,

Jeg bliver i øjeblikket fulgt af min praktiserende læge i forhold til justering af Euthyrox, og hun ved intet om det. Jeg vil derfor høre, om der er nogle, der kan anbefale en god endokrinolog i Københavnsområdet?

På forhånd tak for hjælpen
Anne34
«1

Kommentarer

  • Hvis du skal have en privat vil jeg anbefale dig Hans Perrild han har privat kons i Kbh -han er en af DK's bedste endokrinologer -Er overlæge på Bispebjerg endokrinologisk afd
    Hilsen Kirsten
  • Hej Anne.
    Jeg kan, som Kirsten, varmt anbefale Hans Perrild.
    Han har desværre ikke overenskomst med sygesikringen, så du må betale selv.
    Bare du holder dig langt væk fra Klaus Kølendorf på Frederiksberg!
    Hilsen Inge
  • Tusind tak for svaret begge 2! Og jeg skal nok holde mig langt væk fra Kølendorff, ham har jeg gået hos - og årsagen til, at jeg pt holder mig til min egen læge.
    Jeg vil kontakte ham, I anbefaler - hellere betale selv, end at blive dårligt behandlet!
    - Anne34
  • Nils Knudsen er også god og er på Bisbebjerg. Han er også overlæge. Jeg fik ham anbefalet af Thyreoidea foreningen.
  • Det tror jeg også han har været med til et af møderne ,arb sammen med Perrild ,men har han privat praksis ?
  • Hej

    har for år tilbage under min anden graviditet brugt Anni på FRB hospital.
  • Tak for svar - jeg har i dag været hos Hans Perrild - og det var en rigtig god oplevelse. For en gang skyld blev der lyttet - og der var plads til at stille spørgsmål. Derudover var han ikke skråsikker, men ærlig om alt det han/man ikke ved om stofskiftet. Tusind tak for anbefalingen!
    Anne34
  • hej anne.
    må man spørge hvor meget det koster og hvor mange gange skal du komme der...mvh. jytte
  • Hej Jytte

    Undskyld mit sene svar - havde ikke set dit indlæg.
    Så vidt jeg husker var det 950kr for første gang og herefter 850kr pr. gang. Jeg har kun været der den ene gang, hvor han gav mig råd til, hvordan jeg kommer videre i forhold til at få styr på stofskiftet igen... Nu bliver jeg fulgt med blodprøver hos egen læge... men jeg overvejer, om jeg skal henvende mig til ham igen, hvis jeg ikke kan få styr på doseringen. Ellers tror jeg, jeg vil bede om henvisning til Bispebjerg, da det lyder som om, der er flere gode læger der.

    Mh
    Anne
  • hej anne tak for svaret som jeg sikkert vil få brug for. har nu været på euthyrox i 10 dage. fik 600mik. eltroxin om ugen og er nu sat til 437,5 mik. euthyrox om ugen. problemet er mit tsh som er 0,07 og det skulle jo gerne op på 0,5 eller mere. skal have taget blodprøver om 4 uger så må jeg se hvad tsh t3 og t4 ligger på.
    mvh. jytte
Log in eller Registrér for at kommentere.