Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Endometriose forum

Redigeret 23 september, 2011, 13:26 i Endometriose
Hej alle sammen :) Jeg er en pige på 23 år, som for nylig har fået konstateret endometriose (heldigvis kun i stadie 1). I den forbindelse blev jeg også opereret og fik fjernet det lægerne kunne se.

Efter operationen har jeg dog stadig haft smerter på samme måde som før, hvilket på mange måder jo er frustrerende og noget man har brug for at dele med andre der kender til ens situation.

Derfor har jeg været meget på nettet og søgt på diverse forums, men synes faktisk ikke rigtig jeg har kunnet finde et forum der udelukkende er for endometriose patienter (udover lige endo.dk, men her skal man være betalende medlem for at benytte deres forum).

Dette kunne jeg godt tænke mig at lave om på, og da jeg til daglig arbejder som programmør, har jeg god mulighed for at få lavet et forum som jeg selv ønsker det. Før jeg går i krig med projektet kunne jeg dog godt tænke mig at høre meninger og idéer fra andre i samme situation som mig. Synes folk overhovedet det er en god idé? Hvis ja, vil jeg meget gerne høre forslag til indhold på siden. Jeg forestiller mig selv at der først og fremmest skal være nogle sider med fakta om sygdommen, men derudover også blogs fra brugere hvor de deler deres tanker og erfaringer, samt selvfølgelig et forum hvor folk kan stille spørgsmål og udveksle erfaringer.

Håber at høre en masse idéer fra jer.

På forhånd tak!

Mvh. Signe
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej :)

    Jeg synes det er en rigtig god idé du har fat i. Ja, det er begrænset med forums om emnet, udover endo.dk og Endometriose.dk's gruppe inde på Facebook.

    Jeg er blev sidste mandag opereret for anden gang, hvor jeg stadig fik sat en hormonspiral op. Så håber det giver mig ro for smerter i et års tid.