Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Orkisol-pakker

Redigeret 28 februar, 2011, 10:33 i Alternativ behandling
Formålet med dette indlæg er at få DIG, som overvejer at få behandling med orkisol-pakker til at tænke dig om en ekstra gang. Jeg indrømmer gerne, at jeg har dummet mig gevaldigt, da jeg for et par år siden valgte at få livsenergibehandling, nu kaldet orkisol-pakker. Det er den samme person, der har lavet det, men behandlerne påstår at pakkerne er meget bedre, men skal man nu også tro på det??? Jeg har tinnitus og vil gøre næsten alt for at få den til at forsvinde og få ro i mit hoved. Personen, som jeg blev behandlet hos påstår, at hun kan fjerne min tinnitus, hvilket desværre ikke er sket. Jeg er meget skuffet og vred, så jeg har flere gange ringet til hende. Hun snakker hele tiden uden om, men tilsidst tilbyder hun gratis behandling med pakkerne, men jeg SKAL gøre en del til gængæld, blandt andet anbefale andre at få denne behandling, hvilket jeg selvfølgelig kun vil, hvis min tinnitus forsvinder, hvilket hun ikke vil gå med til. Jeg føler mig virkelig røvrendt og hører gerne fra andre, som har prøvet behandlingen - og det må selvfølgelig gerne være positive oplevelser.
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    hvad går behandlingen ud på---vil du ikke beskrive lidt om det----tak--venligst
  • Indstillinger
    Behandlingen skulle kort fortalt slette ens negative tanker og erstatte dem med nye positive. Dette foregår ved at du ligger et behageligt sted, mens behandleren holder dig på panden. Der bliver ikke sagt særlig meget og man falder nemt i søvn. Ens liv skulle blive meget lettere. Hvordan gør de - ja det er en hemmelighed, som kun opfinderen ved. Hvorfor virker det - fordi de siger det. Alamklokkerne burde have ringet meget højt, og jeg var da også meget i tvivl. Før behandlingen var jeg til et foredrag, hvor behandleren og en anden kvinde fortalte om, hvordan behandlingen havde ændret deres liv og hvor godt de havde fået det, efter næsten at have været døden nær. Det lød for godt til at være sandt, hvilket det jo også var.
  • Indstillinger
    tak for din orientering om hvad den behandling går ud på --det lyder godt nok lidt som en hokus -pokus behandling----så det skal jeg ikke prøve ----
    jeg skal finde noget som går ud på dyb afslapning for jeg føler mig opspændt i hele min krop --og det gør mig utrolig træt
  • Indstillinger
    Det glæder mig, at du ikke skal prøve denne behandling. Og jeg er også meget glad for, at der har været mange inde at kigge, for jo flere der ved, at disse mennesker bare er ude på at tage røven på folk, des bedre.
    Jeg har desværre ikke så stor erfarring med dyb afspænding, men har selv meget glæde af at høre et afspændingsbånd, hvor jeg bliver guidet til at slappe af i hele kroppen. Rigtig dejligt.
  • Indstillinger
    jeg sover ind hver aften til afspændings musik --jeg nyder det --føler også jeg kommer halvt ned i dvale så sover jeg--men næste morgen er jeg stadig lige træt og det er jeg faktisk hele dagen----
  • Indstillinger
    Har lige fundet ud af, at hvis en behandler er registreret alternativ behandler, en såkaldt RAB, kan jeg klage til den brancheforening, der har registreret behandleren. Såvidt jeg ved er min livsenergi-behandler ikke registreret, så jeg kan desværre ikke klage, men jeg må heldigvis gerne fortælle om min oplevelse med pågældende behandler.
  • Indstillinger
    Hej Mona.

    Jeg faldt over dit indlæg i en søgning på google og kunne ikke lade være med at kommentere på det, da jeg er i samme situation som dig.

    Jeg har ligeledes betalt i dyre domme for stort set ingenting og er igang med at få pengene tilbage, hvilket er mere end svært. Har du ligeledes prøvet at få pengene tilbage eller accepteret at de er tabt og man så er den erfaring rigere?

    mvh
  • Indstillinger
    Hej med dig.

    Det er rigtig dejligt at høre fra dig, og jeg vil meget gerne høre din historie, hvis du altså har lyst til at fortælle den. Desuden håber jeg, at du får pengene tilbage, for de behandlere har virkelig brug for at erfare at det er noget skrammel, de går og laver.

    Jeg har ikke forsøgt at få pengene tilbage, da det jo er helt tilbage til 2006, at jeg fik lavet succes-linien. Men jeg har lige oprettet en hjemmeside for at fortælle min historie og for at få andre til at tænke sig om en ekstra gang, før de vælger behandling med orkisol-pakker.

    Min hjemmeside hedder http://livsenergi.mono.net/

    Håber meget at høre fra dig igen.

    Mange hilsner
    Mona
  • Indstillinger
    Hej

    Jeg bliver nød til at reagere på dette indlæg. For det er nemlig så nemt at rakke andre ned, og sprede dårlige budskaber, det er noget, som vi danskere er bedst til!

    Jeg kender rent faktisk op til flere personer, og det er alle, som er ganske tæt knyttet til mig, dels noget familie. Jeg skal da lige love at sige - at hold da magle hvor har det hjulpet, de er helt forandret, så glade og positive. Det er skønt at se hvor meget disse typer af pakker - kan gøre for andre. Der gik mere end et år, førend jeg fandt ud af hvorfor den ene person, lige pludselig havde ændret sig så meget. Alle som kender denne person, kunne simpelhen ikke fatte hvad, som var sket. Og det er nu ved at være over 3 år siden, ca. De andre jeg kender, er også fri at dumme negative tanker, og har fået et meget mere frit og positivt liv. Så jeg HAR SET DETTE VIRKE!!!

    Som det er med al slags behandling, så er der jo altid nogen, som ikke tager godt imod. Dette gælder alle former for behandling. Det som bare skriger til mine øre er; det er ALDRIG nogen som sætter spørgsmålstegn ved den almene lægevidenskab. Tror vist nok at alle har prøvet af f noget medicin eller pencelin fra sin læge, som ikke har virket. Nå ja, så gør vi dumme mennesker bare det at vi endnu engang tager kontakt med vores læge, som så bare udskriver endnu en gang nye piller, fordi de første jo åbenbart ikke virkede!!!!!! og sådan bliver en læge ved, og ved. De symtom behandler jo kun, men det tænker man ikke ret meget over.

    Men nok så interresant, så kan jeg ikke se at du hænger din læge ud her!!!, for er ret så sikker på - at han eller hun, nok har utallige "lig" i skabet, hvor de ikke er blevet behandlet rigtig!!! Så vær sød at spare mig for dette selvmelidenheds snak. Man ved altid uanset hvilken behandling, som man end må kaste sig over, så er der en chance for at denne ikke vil virke. Og jeg er da kun trist på dine vegne - at det ikke har hjulpet dig, for det ville da have været super skønt om du var sluppet af med din tinitutus, det må være slemt at skulle leve med. Men lad være med at hænge andre ud, bare for man kan!

    VH Jane
  • Indstillinger
    Hej Jane

    Det er lidt tankevækkende at min behandler har sagt næsten det samme, som du har skrevet i dit debat-indlæg. Jeg fristes helt til at tro, at du er hende eller en af de andre behandlere. Det er jo kun dejligt at behandlingen virker så godt på alle dem du kender, hvilket jeg i øvrigt godt kunne tænke mig at høre dem selv sige…

    Du starter med at skrive at det er nemt at rakke andre ned, for så gladelig selv længere nede i teksten at rakke lægerne ned. Jeg vil ikke her gå ind i læge-debatten, da jeg ikke mener disse to ting helt kan sammenlignes.

    Det jeg er vred over i henhold til livsenergibehandlingen er jo også, at jeg er blevet lovet en behandling som har en positiv virkning på alle - du kan endda læse på hjemmesiden, at der nu kan fås skriftlig garanti for en virkning. Derudover betaler man mange penge for at få behandlingen. Jeg havde håbet på bare en lille smule virkning, men der har overhovedet ingen været.

    Som jeg læser din tekst siger du at behandlingen IKKE virker på alle - jamen hvorfor h… lover I så at den gør??? At min behandler var så overbevisende i den retning gjorde, at jeg tog chancen og prøvede behandlingen trods alle mulige advarselssignaler.

    Jeg hænger ikke andre ud bare fordi jeg kan, men fordi jeg vil spare andre for skuffelsen, såfremt behandlingen heller ikke skulle virke på dem. Folk har ret til at vide, at den risiko er der altså også, så de kan drage det ind i deres overvejelser, før de tager deres endelige beslutning. I sidste ende er det jo deres eget valg, hvad de så vælger at gøre.

    mvh
    Mona
Log in eller Registrér for at kommentere.