Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Absolute Acai Berry og Airforce Max

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    BLOMST17 / Jeanne93: Det er også denne hjemmeside jeg har bestilt fra og jeg får mine engang i næste uge... er det evt sådan at jeg måske kan få en mail til dig så vi kan skrive lidt sammen om dem???
    Har du fået dem bestilt???

    Kristina
  • Indstillinger
    Ikke for at være nogen lyseslukker, men der findes slet ingen videnskabelige undersøgelser, som påviser en sammenhæng mellem acai bær og vægttab. Der er intet grundlag for at acai bær medfører eller stimulerer vægttab. Naturligvis er det godt at spise bær i den forstand, at de er meget kaloriefattige. Men så kan du ligeså godt gå i supermarkedet og købe billigere bær eller grøntsager. De har ligeså få kalorier. Hele denne eufori omkring acai bær stammer fra Oprah, som i en udsendelse nævntte acai bær. Det er kun fabrikanterne, som siger at det virker. Ingen undersøgelser understøtter disse påstande.
  • Indstillinger
    Nej det er selvfølgelig rigtig nok, men hvis man ikke selv prøver dem så finder man et eller andet sted heller ikke ud af om de virker....
    Altså vi mennesker er jo så forskellige og derfor kan det jo godt være at det virker på nogen og ikke på andre ;)

    Jeg har købt dem og jeg ved ikke om jeg kan returnere dem men ellers så må jeg jo spise dem og teste... :) ?
  • Indstillinger
    Ja, nu hvor du allerede har købt dem, kan du ligeså godt spise dem :-) Men ingen undersøgelser har vist, at acai bær virker på nogen som helst. Du kan ligeså godt spise bær, som du køber i supermarkedet. Men du har ret i at bær er godt mod vægttab, fordi de er kaloriefattige. Synes bare det er mange penge at betale, når du kan få bær med ligeså få kalorier i supermarkedet til en brøkdel af den pris, som du har betalt. De fleste bær har i øvrigt mange antioxidanter og c-vitaminer. Ofte er bær forebyggende mod infektioner.

    Held og lykke med dit vægttab! Du har taget en god beslutning med bær, selvom du har betalt alt for meget :-)
  • Indstillinger
    Jeg har fået nogle af en veninde :/ så vil rigtig gerne maile sammen med jer andre har har købt nogle ;)

    Hvor kan jeg finde jeres mail ?
  • Indstillinger
    Hej
    Er der nogen der har prøvet acai berry thin og hvilke resultater har i opnået
    Mvh cat2women
  • Indstillinger
    Redigeret 14 december, 2016, 23:56
    Dette er et godt sted at købe http://tiny.cc/acaidk
  • Indstillinger
    Linda9731Linda9731
    Redigeret 16 maj, 2019, 05:40
    Acai Berry - https://wеightworld.dk Jeg må indrømme jeg vаr lidt skeptisk til at stаrte med, da jeg hørte om Acai Berry. Jeg prøvede produktеt og endte faktisk med at tabe mig 16 kg.
  • Indstillinger
    Den der bær-historie .nu må i lige.... Altså; bær er jo ikke nogen ny opfindelse vel? Og 3000 år gamle osv.. Pissesunde og slår 29 andre bær viser undersøgelse på lab i Tokyo - rotter kan koordinere bedre osv.. Pointen er bare i SELV sga gå i fakta & Co ik? Selv tjekke dem ud inden; selv plukke dem; lave mad ud af dem osv. IKKE betale ekstra for et firma der osse har købt dem og blande det med (ofte) eget produkt der ikke er godt....- ja og så kalde det Airforce/Absolute Power whatever.....!!

    KØB DEM SELV !

    Og skal vi vædde en pose lækre økobær på at, laver du selv en blåbær-smoothie får du 6 en halv gange mere effektiv optagelse af bærrene - end hvis du bare åd dem rent.. - og selvfølgelig endnu lavere blev det, hvis de ska forbi Acai & Co 'forhandlere' hvor de ofte ender helt uden antioxidanter..!! ( men det ser du ikke og erstattes med smart logo og nedfryses !! Slut (med fabriksbær). PS. Du ska stadig ik i skoven og plukke selv vel? Bare grønthandleren
  • Indstillinger
    Jeg anbefaler, at du køber her Weightworld
Log in eller Registrér for at kommentere.