Jeg har fået noget udslæt... men den hudlæge jeg har været hos siger det nok er psoriasis... hvilket slog mig lidt ud, men skal have taget nogle prøver i dec for at se hvad det er..
jeg vil prøve at skifte til Levaxin er på det "nye" eltroxin nu...
Den nældefeber, som jeg fik af Levaxin kan bedst beskrives som en slags udslæt. Jeg havde det kun i ansigtet og på halsen, og det var rødt, kløende og brændende. Det var tydeligvis at min krop ikke kunne tåle medicinen, som en allerigsk reaktion...
I skal også tænke efter om der er andre ting som kan være årsag til udslæt. Vi er jo meget desperate over at vi er blevet så dårlige af vores medicin og i prøver sikkert som jeg alt hvad prøves kan. Jeg fik også pludseligt udslæt og tænkte meget over hvad det kunne være, jeg var begyndt at tage Zink næsten samtidig med at jeg begyndte med Euthyrox og da jeg stoppede med at tage Zink så gik mit udslæt væk :-) vh Petra
Kommentarer
jeg vil prøve at skifte til Levaxin er på det "nye" eltroxin nu...
Den nældefeber, som jeg fik af Levaxin kan bedst beskrives som en slags udslæt. Jeg havde det kun i ansigtet og på halsen, og det var rødt, kløende og brændende. Det var tydeligvis at min krop ikke kunne tåle medicinen, som en allerigsk reaktion...
Mvh