Nældefeber af skift fra eltroxin
Er der nogen der ifm skift fra eltroxin har oplevet at få udslæt -Jeg er iøjeblikket ramt af voldsom nældefeber med knopper overalt på knoppen -ved ikke om det ku' skyldes Levaxin som jeg er skiftet til ?
Kirsten
Kirsten
Kommentarer
Det håber jeg bestemt ikke, for jeg har før haft nældefeber, og jeg skifter fra Eltroxin til Levaxin imorgen, skal hente dem idag. Jeg vil da ikke håbe, at jeg får nældefeber af dem.
Mange hilsner fra Gypige
Hilsen Kirsten
Stakkels dig )-: Nældefeber er hæsligt. Har du tidligere reageret sådan på andre ting? Hvor længe havde du fået levaxin?
mvh Jane
Nej aldrig -jeg havde taget levaxin ca 14 dage da jeg begyndte at klø frygteligt -
Nu har jeg ikke taget det i 5 dage, jeg har stadig udslæt og kløe -ja det er frygteligt -så hellere ny eltroxin -jeg tænker der går 14 dage inden levaxinen er ude af kroppen -
man må sørme døje ,når man får for lavt stofskifte -som jeg altid sir' der var et liv før og et efter myxødemet-det første var det bedste ;-)
hilsen Kirsten
Mon ikke du skal prøve Euthyrox, som så mange anbefaler ? Hvad siger din læge/endokrinolog ? Måske skal der være "renset ud" før man prøver et nyt præparat ?
Jeg har engang haft nældefeber, og det varede i 10 dage, selv med binyrebarkhormon. Jeg husker det som det værste jeg har oplevet, så tro mig, - jeg føler med dig. Rigtig god bedring. Øv hvor er det surt at man kan få nældefeber af vores livsvigtigt medicin...
pøj pøj-
Jane
mange hilsener
Kirsten