Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

HJÆLP:arbejde/arbejdsmarkede

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej!
    Da jeg læste dit indlæg var det som om, at det var mig selv som kunne havde skrevet disse ord. Jeg startede med at blive stresset på jobbet og fordi der var en rigtig dårlig ledelse samt et dårligt arbejdsmiljø blev jeg sygemeldt i nov. 2008, men da der ikke blev lavet nogen foranstaltninger i forhold til min situation blev jeg opsagt, men inden da gik til psykolog igennem jobbet. (efterfølgende er der 4 andre kollegaere som er rejst, men dette kan jeg jo ikke bruge til noget andet end jeg godt er klar over at det ikke er mig som der er noget galt med, men det er trods alt mit job som har gjort mig syg. Jeg har også prøvet hypnose et par gange: I en kortere periode havde jeg det nogenlunde, men nu hvor jeg står til rådighed i systemet (A-kasse mm.) har jeg atter det press over mig som gør at jeg er på vej ned i det jeg vil kalde hullet igen. Man tør jo næsten heller ikke, at gå til læge med andre symtomer i frygt for, at lægen skal tro at det er psykiske symtomer også. Jeg har godt nok lige været ved læge, da jeg har smerter i mine hænder, hvorpå der er taget blodprøver + henvisning til røntgen, da jeg har gået med disse smerter igennem flere år og jeg dog har haft nævnt det til lægen før. ( Der er ledegigt i familien) Jeg går ud fra at min læge tror på mig og så må jeg vente på resultatet. Men for at vende tilbage til dig så skal du snakke med din læge om at få noget medicin som hedder Mirtazapin mod deprssion, dette får jeg af en tabl. 15 mg til sengetid som gør, at jeg i det mindste kan falde i søvn og sove om natten. Jeg vil også gerne i job igen, men føler at min krop kun kan klare et deltidsjob, så der er også lige noget at spekuler på her. Hvad med vores økonomiske forhold? jeg har 2 skolesøgende børn, hvor der er frittidsordning mm. Kunne vi som er havnet i denne situation bare få den hjælp der skal til for, at komme videre uden at skulle igennem hele møllehjulet, ment kommunen osv. Dette er jo også opslidende. Det handler jo som du siger jo ikke om at vi ikke vil lave noget. Kh. den udbrændte
Log in eller Registrér for at kommentere.