Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

hvordan finder jeg ud af jeg Har ADHD

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Lad være med at finde ud af det, deres læger arbejder uden fornuft. De ved vitterligt ikke hvad de laver, du bliver kvaksalvet og mister din erhvervsevne med status psykisk syg idiot. Det er ikke arveligt og bla bla bla .. lægerne ved det ikke. De lader bare som om de ved noget for ikke at tabe ansigt, hvis du kommer til dem. Mennesker der siger jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg jeg og aldrig spørger hvad de kan gøre for andre oplever naturligvis socialt stres, fordi mennesket er et flokdyr. Psykisk sygdom skyldes citat “All religions are basically same and all of them emphasize on ethical behavior. Mental illnesses are caused by psychosocial stressors and if one could follow ethical path or the path of righteousness one would not have any stress and ultimately no mental illness. The mentally ill could also gain health following a similar path. The emphasis is on ethical behavior; even today, if one follows the path of righteousness one would at least be more comfortable, if not fully healthy”,. Indian J Psychiatry. 2010 January; 52 (Suppl1): S297–S305. Doi:http://dx.doi.org/10.4103/0019-5545.6925
Log in eller Registrér for at kommentere.