Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp en frustreret mor har brug for nogle gode råd

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Hej Tanya

    Ja det er en svær vej at gå, at beslutte om man skal blive i et forhold eller forlade det. Og det er en ensom vej, for der er ingen andre der kan tage beslutningen for én! Jeg håber for dig, at du kommer til en afklaring, du bliver tilfreds med.

    Mht dine børn, så kan du ikke ændre på jeres opdragelse af dem nu. Du kan kun tage en snak med dem om hvilke værdier du synes et familieliv skal bestå af. Og du kan forlange, at de ryder op efter sig selv, der hvor de har rodet.
    At de bruger deres lommepenge som det passer dem, ikke er særligt betænksomme og ikke hjælper til af dem selv, det synes jeg lyder helt normalt. Sådan er unge mennesker. Det går over, men det tager nogle år.
    Kærligheden mellem jer er der stadig, men du må indse, at det ikke er og aldrig bliver som med små børn. De løsriver sig, og det skal de også!
    Du må finde noget andet at sætte i setdet.
    Hvad det skal være, er der kun dig selv til at finde ud af.
    Jeg er sikker på, at det nok skal lykkes.

    Held og lykke
    og fortsat god sommer
  • Indstillinger
    Kære Pearl

    Tak for din tilbagemelding og tak fordi du vil bruge lidt af din kostbar tid på at skrive tilbage til mig. Jeg er gået i tænkeboks og skal nu finde ud af at træffe en beslutning for mig selv - og vil selvfølgelig også i den sammenhæng tænke på alle de gode råd du er kommet med :O)

    hilsen Tanja
  • Indstillinger
    Hej.
    Jeg ved det er mange år siden dette er skrevet, men da jeg står i en meget lignende situation kunne jeg godt tænke mig at høre hvilke beslutninger du tog og hvordan det er gået - især med dine børn og dig?
  • Indstillinger
    Trådstarter er senere slettet som bruger af ND, så du skal nok ikke forvente svar der fra.

    Jeg vil foreslå dig, at du opretter et nyt indlæg og skriver din egen historie, forhåbentligt nogen så kan komme med nogle råd og erfaringer.

    Jeg vil også sige øv over at trådstarter har slettet sit medlemsskab, for det kunne da være interessant at høre hvordan livet nu syv år senere er for hende og hendes børn.

    Forhåbentligt går det godt og hun har glemt alt om dette dilemma.
  • Indstillinger
    jeanettejeanette
    Redigeret 8 juli, 2019, 10:51

    Med så meget i mit hjerte er jeg her for at udtrykke mig selv om, hvordan præstkubala reddet mit ægteskab fra skilsmisse. Mig og min mand havde en vis misforståelse, og det var at rive vores ægteskab fra hinanden i det omfang min mand søgte efter skilsmisse. Så jeg har ingen mulighed end at gå til internettet for at søge løsning på mit problem, det var der, jeg kom over priest kubala detaljer og om, hvordan han har hjulpet mange mennesker ved at genoprette der forhold. Jeg kontaktede ham og på mindre end 3 dage annullerede min mand skilsmissepapirerne. Nu bor jeg og min mand sammen i fred. alt takket være kubala tempel for at redde mit ægteskab fra skilsmisse. Priest kubala kontaktoplysninger er via email: (adresse fjernet, redaktionen) tak for hvad du har gjort for mig.

Log in eller Registrér for at kommentere.