Går epilepsi nogensinde HELT væk for altid??
Hej alle sammen!
Er der nogen der ved om epilepsi kan helbredes fuldstændig så man ikke lider af det mere, eller er det et spørgsmål om at komme til at leve med det på en så god måde, at det slet ikke generer en?
Når man først har fået det - kan det så nogensinde gå 100% væk igen?
Er der nogen der ved om epilepsi kan helbredes fuldstændig så man ikke lider af det mere, eller er det et spørgsmål om at komme til at leve med det på en så god måde, at det slet ikke generer en?
Når man først har fået det - kan det så nogensinde gå 100% væk igen?
Kommentarer
Så tror aldrig man helt slipper af med det.. det lyder måske mærkeligt men jeg føler ikke at jeg slipper den sygdom nogensinde, den ligger i hovdet og venter bare på at kunne bryde frem igen..
Jeg føler mig anderledes i hovedet end jeg var før jeg fik epilepsi, som om jeg også til en vis grad ser mig selv udefra nogle gange, det er så uhyggeligt
Jeg kender godt til det med at man ikke kan tænke så logisk og det går lidt langsomt i hjernen nogle gange, det er noget jeg er lidt træt af men får det bedste ud af det, mine venner og veninder er vant til at jeg ikk opføre mig så klogt og ikke er så hurtig, men jeg får det lavet om til noget sjovt hvor jeg så gør lidt grin med mig selv, mange af mine venner ved ikk jeg har lidt af epilepsi, kun de 2 nærmeste og de ved hvad de skal gøre hvis der sker noget igen.
Jeg prøver at leve med frygten for tilbagevenden og få det bedste ud af det hele..