Hjem Kvinder Brystforstørrende operationer

Brystimplantater/Større bryster!

Hej,
Håber der nogen derude der kan hjælpe mig :-)
Jeg er en pige på 20år, som ønsker/overvejer få lavet større bryster.
Har ingen veninder eller familiemedlemmer derh ar fået det lavet, så ved kun lidt om det fra nettet af.
Har overvejet tage til polen at få det lavet, har besøgt hjemmesiden : Aestheticcenter.dk.
Men vil helst vælge et sted om det er DK eller polen, hvor folk har gode erfaringer med stedet. Man skal troalt ligge krop til !!
Har også tænkt på om 10-15år når de skal skiftes ud er jeg omkring de 30-35år og ønsker måske ikke længere at have store og flotte bryster. Har læst mig frem til herinde på siden, at man kan risikere at ens egne bryster bliver meget grimme når de fjerner indlægget.
Kom gerne med en masse erfaringer & råd, alt kan bruges!

På forhånd tak.
Sofie
«1

Kommentarer

  • Hvis jeg var dig ville jeg lave det her i Danmark. Vil ikke råde dig til at lave sådan en slags "operation" i udlandet, hvor du hverken kender eller kan snakke ordenligt med lægerne. Det er måske billigere, men ingen garanti at de gør det bedre end herhjemme.
    Hvor og til hvem kan du evt klage hvis det går galt? det er jo alligevel en ret vigtig del af en kvindes krop, det skal helst gå efter planen.
    Vi hører tit om læger og steder hvor det er gået helt galt. (for ikke så længe siden var det ham gutten med penis-operation) hvilket er helt forfærdligt.

    Lav det herhjemme, og hvis du virkelig ønsker dig større barm (det gør mange piger og det har virkelig en stor indflydelse på ens kvindelighed) så lad vær med at tænke på penge og hvor man evt kan få det billigst. Undersøg, find gode steder, snak evt med din egen læge eller nogen du kender.

    Held og lykke :)
  • Tak for dit svar.
    Du har selvfølgelig ret i at det skal være et ordenligt sted og penge ikke skal have indflydelse når det har noget med ens krop at gøre.
    Det sted jeg har læst om i polen, har de kontor her i DK i valby i KBH. Hvor de rådgiver og hjælper med rejsen til polen.
    Men de har ikke rigtig nogle før og efter billeder af bryster de har lavet.

    Håber der nogen som har erfaringer de kan fortælle om :-)
  • Det er nu godt, du tænker lidt frem i tiden ;o)

    Men hvorfor vil du egentlig overhovedet have det. Tror du du kan overbevise dig selv om, at det er dine egne? For ellers må et vel være lidt væmmeligt at have.

    Synes også, det er meget tidligt - man har jo trods alt ikke fundet sig selv helt endnu som 20-årig. Det kan jo være man går glip af en masse ting man ville have godt af, hvis man gemmer sig bag et par implantater.

    PS: jeg skriver dette ærligt, fordi du selv skriver, at du kun overvejer. Og jeg tror, det er godt at have den slags med også. Det er i hvert fald meget synd, hvis man "rusher" ind i det og så fortryder eller føler sig dum eller ked af det bagefter. For det er en meget ensom måde at være ked af det på - når man lige har skubbet alle væk, og hævdet at man kunne ordne det hele selv på den måde. Ville du ikke hellere bare være glad for dine egne rigtige?
  • Hej allesammen.
    Jeg kan varmt anbefalde at få lavet bryster større i polen,jeg fik lavet mine i 2007 på kliniken som hedder Aesteiccenter,de er rigtig dygtige og ville aldrig få lavet det i danmark,alle dem jeg kender som har fået det lavet i dk,har ikke været tilfredse.Og nogen af dem har endda været skæve og grimme.
    Jeg er rigtig glad for mine,og skal derned igen når jeg har født og der er gået mindst 6mrd efter for jeg får det resultat jeg gerne vil opnå.
    I 2009 tog min mor derned og fik et brystløft og implantat i og super flot resultat.har aldrig fortrudt.
  • Jeg har været til forundersøgelse på en klinik i Århus (samme sted har min søster fået lavet brystforstørrelse, med et fantastisk flot resultat). Jeg er dog stadig i tvivl om hvilke implantater jeg skal vælge. Og jeg håber derfor at høre fra nogen i nogenlunde samme situation som mig, der kunne give nogle nyttige råd.

    Jeg er 30 år og har født 3 børn, så mine bryster er ikke hvad de har været. Jeg er gået fra D til B, dvs en del løst hud med knap så meget fylde i mere. Jeg spurgte lægen om det var nødvendigt med brystløft også og det mente hun ikke det nødvendigvis var, men at det var umuligt at sige om det skulle til eller ej. Jeg vil helst undgå dette løft. Er der nogen af jer der har fået implantater i "hængebryster" uden at få løftet samtidig?
    Et andet valg jeg skal tage, er om jeg ønsker runde eller dråbeformede. Lægen sagde jeg kunne vælge begge dele. At de runde oftest bruges på piger der ønsker tydelig kavalergang og meget fylde, og at dråbeformede oftest bruges til piger der intet har i forvejen og derfor vil give det mest naturlige bryst. Min svigerinde har været på en anden klinik og fik at vide, at hun skulle have dråbeformede (hun har ligesom mig hængebryster efter at have født børn), fordi det var bedst at bruge til kvinder med hængebryster. Så nu er jeg virkelig forvirret!
    Håber der er nogen, med erfaringer på egen krop der har lyst at dele deres erfaringer?
  • Når du alligevel er i gang, hvorfor får du så ikke anden plastickirurg til at vurdere dine bryster? Ved godt det koster lidt for en konsultation mere, men det er jo også vigtigt, at du ved hvad du går ind til, og at du bliver tilfreds med resultatet.

    Jeg er tyve år ældre end dig, og har lige fået lavet mine bryster. Mine bryster hang dog ikke (jeg har fået et barn, men ammede ikke) var bare blevet noget små i det med tiden, har aldrig haft den store barm. Jeg fik også at vide, at jeg kunne bruge begge slags proteser, og at han ville anbefale den anatomiske. Jeg var også meget i tvivl, men en masse kig på billeder af den ene og den anden slags, gjorde, at jeg alligevel valgte den runde. Jeg synes selv, at det er blevet rigtig flot, en smule kavalergang, ja, men ikke andet end hvad der ser naturligt ud. Jeg har bestemt ikke fået bryster, som sidder helt oppe under hagen. Det kommer nok også an på hvor store proteser, at man vælger at sætte i. Ang. størrelse og form, har jeg fået utrolig god vejledning af kirurgen, og han har virkelig lavet et flot stykke arbejde, arrene kan næsten ikke ses mere. Med hensyn til ophelingen, så er det også op til dig selv at passe godt på dig og dine nye bryster for at resultatet bliver så pænt som muligt.

    Der er nu gået 8 uger, og vil lige sige, at det bestemt ikke har været smertefrit, og at ens bevægelser har været indskrænket meget. Det har altså stor betydning, når man er vant til at være meget aktiv. Jeg kunne også kun få 2 ugers sygemelding fra mit arbejde, resten måtte tages som ferie, da det var kosmetisk. Det skal også lige overvejes.
  • Hej Tanja og andre som har fået lavet bryst implantater hos Aesthetic center Polen Medi Clinique.
    Min datter har fået 325 ml bryst implantat, hun er meget dårlig efter operation, som ellers forløb godt.
    Det er nu to dage siden og jeg kunne godt tænke mig at høre fra andre som har fået bryst forstørrelse, og hvordan i har haft det??????
    Min datter er noget overrasket over det er så hårdt, og havde hun vidst det havde hun nok overvejet det noget mere inden hun sagde ja...

    Håber at høre fra jer meget snart.
    Mange hilsner fra en bekymret mor.

    Min mail er pia4900@hotmail.com
    Hilsen Pia
  • En del af mine veninder har fået det lavet i Istanbul, Tyrkiet. De har meget succes dermede, og det er fantastiiiiiiiiiiisk flot!!!!! :D jeg skal også få dem laver her næste sommer :)) har fået snakket ud med veninder. De siger at de ikke vil springe, komme luft i senere hen eller blive hår. Og de er meeeeeget flottere end dem jeg har set på mine andre veninder som har fået dem lavet her
  • jeg overvejer selv at få det lavet der, og så så jeg din debat herinde. så ville lige høre hvordan de ser ud nu og om du er tilfreds ?
  • Hejsa

    Ja, det er en rigtig stor beslutning af få lavet større bryster og en brystoperation. Ja, plastikkirurgi i det hele taget. Og der er mange ting, der kører rundt i hovedet på én.

    Pigerne inde på er også meget søde og venlige til at svare på spørgsmål i deres debatforum. Jeg skriver stadig derinde i ny og næ når jeg tid selvom det er nogle år siden jeg fik en bfo brystoperation.

    Knus Jose
Log in eller Registrér for at kommentere.