Hej - er interesseret i at høre om hvordan det går med jer som har fået en udleveringstilladelse til Levaxin ? - har i det bedre ? Jeg er på Eutyhrox og har været det i snart 8 uger men døjer staig med svimmelhed - jeg kan hente Levaxin på apoteket imorgen. Er spændte på hvordan det vil udvikle sig i den nærmeste fremtid - om jeg kan mærke forskel.
Hilsen Glad
Hej "Glad". Vil så gerne høre mere. Var det ikke godt med Euthyrox? Så er det ikke dem, vi andre skal forsøge os med. Hvad jeg ved, er Levaxinen jo også et godt, gammelt produkt ligesom Gammel Eltroxin. Hvordan kan du bare lige skifte til Levaxin. Hvordan har du gjort m.h.t. tilladelser, recepter m.m.? Vil faktisk så gerne selv på Levaxin.
Jeg har fået en recept til Euthyrox og hentet dem i Tyskland maj måned - imellem tiden har jeg været på Endo og fortalt min situation hvordan jeg havde det med ny Eltroxin - mit sygehus har nu fået en udleveringstilladelse til Levaxin og jeg har så fået en udleveringstilladelse helt frem til 2014 - jeg kan hente min medicin imorgen det var ikke på mit apotek idag - er spændt på hvordan disse tabletter virker -
Hilsen Glad
Kommentarer
Hilsen Glad
Jeg har fået en recept til Euthyrox og hentet dem i Tyskland maj måned - imellem tiden har jeg været på Endo og fortalt min situation hvordan jeg havde det med ny Eltroxin - mit sygehus har nu fået en udleveringstilladelse til Levaxin og jeg har så fået en udleveringstilladelse helt frem til 2014 - jeg kan hente min medicin imorgen det var ikke på mit apotek idag - er spændt på hvordan disse tabletter virker -
Hilsen Glad