Tak for dit svar.... Tror også jeg prøver euthyrox i stedet. Jeg har en forespørgsel ude hos min læge om at få en recept, men har endnu ikke fået svar - håber det kan lade sig gøre, for der er vist noget med, at man også kan få problemer med tolden hvis man køber dem på nettet uden at have recept. Jeg venter lige til jeg har fået mine nye TSH tal i midten af Juni - jeg har nemlig sat dosis op på ny eltroxin, men jeg kan næsten ikke vente.... Der må bare ske noget hurtigst mulig - kiloen forsvinder jo ikke lige så hurtigt som de er kommet :-) og jeg føler ikke det har hjulpet at sætte dosis op..... Held og lykke med det hele til dig!
Jeg kan se at du tidligere i dette indlæg skriver at dine tal pludselig er begyndt at falde, trods en lang stabil periode.
Jeg er stadig igang med at blive reguleret.
Har fået svar på endnu en månedlig blodprøve.
P-TSH er nu endelig faldet til 4,42 (lå på 9,2 d. 26.05)
har været stødt faldende fra 89,2 d. 02.10.08.
MEN
P-T4 thyroxin er faldet til 90. (lå på 103 d. 26.05)
Har ellers været stødt stigende fra 24 d. 02.10.08
Jeg er blevet mere træt og mine fødder er begyndt at krampe igen - og så kan jeg ikke rigtig løbe mere - pulsen farer op på 181 og er længe om at komme ned igen.
Kan nogen forklare hvad det betyder?????
Jeg ved ikke om jeg har bivirkninger af den ny eltroxin, da jeg begyndte på den i starten af januar - samtidig med at jeg blev påkørt og fik piskesmæld.
Jeg har hovedpine - trykken over højre øje, ondt i ryggen og de nederste ribben rundt om til brystet. højre skulder og arm er øm og lillefinger og ringfinger sover konstant, og rammer forkert. Desuden har jeg ondt i lænden og højre hofte ned til knæet.
Kommentarer
Jeg kan se at du tidligere i dette indlæg skriver at dine tal pludselig er begyndt at falde, trods en lang stabil periode.
Jeg er stadig igang med at blive reguleret.
Har fået svar på endnu en månedlig blodprøve.
P-TSH er nu endelig faldet til 4,42 (lå på 9,2 d. 26.05)
har været stødt faldende fra 89,2 d. 02.10.08.
MEN
P-T4 thyroxin er faldet til 90. (lå på 103 d. 26.05)
Har ellers været stødt stigende fra 24 d. 02.10.08
Jeg er blevet mere træt og mine fødder er begyndt at krampe igen - og så kan jeg ikke rigtig løbe mere - pulsen farer op på 181 og er længe om at komme ned igen.
Kan nogen forklare hvad det betyder?????
Jeg ved ikke om jeg har bivirkninger af den ny eltroxin, da jeg begyndte på den i starten af januar - samtidig med at jeg blev påkørt og fik piskesmæld.
Jeg har hovedpine - trykken over højre øje, ondt i ryggen og de nederste ribben rundt om til brystet. højre skulder og arm er øm og lillefinger og ringfinger sover konstant, og rammer forkert. Desuden har jeg ondt i lænden og højre hofte ned til knæet.
Jeg håber at nogen kan hjælpe mig,
Knus louis